כותרת

וְכָךְ לָקַח לִי שִׁשִּׁים שָׁנָה תְּמִימוֹת עַד שֶׁהֵבַנְתִּי, כִּי הַמַּיִם הֵם הַטּוֹב שֶׁבַּמַּשְׁקָאוֹת, וְכִי הַלֶּחֶם הוּא הַטָּעִים בַּמַאֲכָלִים, וְכִי אֵין עֵרֶך אֲמִתִּי לְאָמָּנוּת כָּלְשֶׁהִי אֶלָּא אִם תַּחְדִּיר מְעַט אשֶׁר לְלֵב הָאָדָם. / טאהא מוחמד עלי מערבית: סלמאן מצאלחה יולי 2011


יום שישי, יולי 27, 2018

"נראה לי שאתה מתלהב מצלם כל הזמן כמו מישהו שקיבל מצלמה חדשה ליד "





צילום  איתן הרמן 








בכלל אמא עולה הרבה מתוך העבודות שאני עושה נזכר בציוריה בפורטרטים שלה
הנה כמה כאילו שאתם עוד לא מכירים שמצאתי השבוע בספר אורחים של אחת מהתערוכות שלה .


היינו שם אכלנו גם , צהרי היום שעה שתיים ,נגמר האוכל הכל כך טעים, מסתבר שעשו הזמנה ענקית של מנות בהפקה של צלם אופנה בסטודיו סמוך , רגע אחרי נכנסו זוג והמלצר אומר להם "שלום שלום , יש מזגן , אבל אין אוכל "







השבוע היינו סבא סבתא למשך ארוך יותר , חזרנו לרגע להיות אבא אמא במשרה מלאה לאלון התינוק בן השנה וחצי הגדל, בן אדם מופלא, חכם, מבין, זורם, מתמסר, זו היתה חוויה נפלאה. בתוך ים המחאות והמורכבות של מציאות חיינו , התכנסנו לרגע לתוך עולם ילדי של טוהר ותום שאני מאמין קיימים בכל אחד מאיתנו .
נזכרתי בהורי שהיו עולים יום בשבוע להיות עם יאיר , בכלל אמא עולה הרבה מתוך העבודות שאני עושה נזכר בציוריה בפורטרטים שלה
הנה כמה כאילו שאתם עוד לא מכירים שמצאתי השבוע בספר אורחים של אחת מהתערוכות שלה .
אתמול יצאתי לתל אביב עם חברי רוני ביקור בגלריה הבית , נסענו לקבל חזרה עבודות שלא נמכרו , יש כאלו רבות ואתם מוזמנים לבתינו לבוא לרכוש התצוגה נמשכת כמו גם היצירה .
בצהריים בשמעיה בפלורנטין פגשתי את שיסל ובנו דוד ,צילמתי בדרכי מתוך שמחה . בחור צעיר שאל אותי "האם המצלמה חדשה ".
"לא , למה אתה שואל, " השבתי מתוך סקרנות. "נראה לי שאתה מתלהב מצלם כל הזמן כמו מישהו שקיבל מצלמה חדשה ליד ". רוני חברי סיפר לו עלי ומסעי . לא פעם עולה בי השאלה הזו, איך אני נראה בעיני אותם צעירים וצעירות אותם אני מצלם ?
סבא עם מקל , שמסתכל בעיניים גדולות וסקרניות.זוכר את אבא שלי מתבונן על אנשים ונשים באותה אינטנסיביות מביכה לפעמים .
ענין הגיל והמוגבלות מעסיק אותי , הרוח שמוציאה אותי לדרך נושבת בעוצמות שונות מגוף העבודה שאמור לממש את רצונה .
מברך עצמי וכל אחת ואחד מכם בסופ"ש זה שנקיים עשייתנו מתוך שמחה חיוניות התלהבות ואמון מרגיש שאילו יסודות לכוח בריאות ושמחת הלב .
בתוך מציאות ומורכבות חיינו בימים אילו ובכלל זה מתבקש כדי שנוכל להביא את השפע שבאנו ולהשפיע ולחבור לאותו תום וטוהר שמבקש מקום בחיינו .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח לתגובתכם!
בתיבה "הגב כ:" ביחרו באפשרות ,שם/כתובת אתר
והכניסו את שימכם.

©Copyright 2009 -Nino Herman All Rights Reserved
כל הזכויות שמורות © לנינו הרמן.
אין להעתיק או להפיץ תמונה, תמונות או קטעים מתמונה בשום צורה ובשום אמצעי, לרבות אמצעי אלקטרוני או טכני, ללא אישור בכתב מנינו הרמן. שימוש בתצלומים, העתקת כתוב, סיפורים או רשימות בכל צורה ואופן ובכל אמצעי כפופה לקבלת אישור מהכותב או מבעלי הזכויות.

All images in Nino herman Blog except where noted, are the exclusive property of Nino Herman and are protected under international copyright laws. The images may not be reproduced, copied, transmitted or manipulated without the written permission of the author. If you wish to use any of the images in this Blog, please contact Nino Herman email: Ninoherman@gmail.com