כותרת

וְכָךְ לָקַח לִי שִׁשִּׁים שָׁנָה תְּמִימוֹת עַד שֶׁהֵבַנְתִּי, כִּי הַמַּיִם הֵם הַטּוֹב שֶׁבַּמַּשְׁקָאוֹת, וְכִי הַלֶּחֶם הוּא הַטָּעִים בַּמַאֲכָלִים, וְכִי אֵין עֵרֶך אֲמִתִּי לְאָמָּנוּת כָּלְשֶׁהִי אֶלָּא אִם תַּחְדִּיר מְעַט אשֶׁר לְלֵב הָאָדָם. / טאהא מוחמד עלי מערבית: סלמאן מצאלחה יולי 2011


יום שני, דצמבר 11, 2017

פייר פאולין : "כשאתה שקוף אתה יותר אובייקטיבי "

"אתה בודהיסט " אמרה לי חברה יקרה כשבאה להפרד " ,התרגשתי . חבר אחר אמר לי :" שאני בא לעבודות שלך , מפלס הציניות שלי נח לרגע" .פייר פאולין כתב לי בכתב ידו הציורי שלא הצלחתי לפענח, בספר האורחים הקטן שמונח שם בבית באמנים מחכה לכם, יחד עם תערוכה קצרת מועד ששווה ביקור . בטובו שלח שוב את מילותיו במייל : " בקיצור כתבתי שאתה דוגמה ל"שקיפות", מכיוון שכשאתה מצלם אנשים אתה בדרך כלל לא מפריע להם, הם לא מפחדים ממך. מדובר בתכונה נדירה אצל צלמי רחוב. כשאתה שקוף אתה יותר אובייקטיבי (ללא הסובייקטיביות של האישיות), ולפיכך ה"הפקה" הינה אמנות לשמה, מפני שהיא הופכת לאוניברסלית... אני מקווה שירדת לסוף דבריי...פייר" . תודה פייר ."באמת תערוכה מדיטטיבית תערוכה שמספרת על הלך רוח " לחשה לי רעייתי" . אתה נוגע במשהו ענק " הוסיפה ג'ניפר חברתי חברתי האוצרת שלא מפסידה רגע לפרגן .
"הרגשתי שאני קוראת שירה" כתבה סוזי . רוצה לומר לכם , מאד משמחות המילים שנובעות מלבכם , זו ההזדמנות להודות , תודה גדולה לכן ולכם , שבאתם והבאתם לב פתוח ואוהב .
והייתה אדוה חברה יקרה שבאה עם אמא שכתבה "מרגישה את הריחות הצבעים והאווירה הייתי רוצה לגור שם" , נתתי לאדווה את מצלמתי הקטנה שמח לתיעוד סקרן לראות את שהיא רואה והיה כיף לראות אותה כמו רוקדת איתה וHanna Burckardt מגרמניה שצילמה באהבה הוסיפה משלה . אז הנה עוד כמה רגעים של אדוה ואנה ומעט משלי ,חגיגה של ממש .

Jennifer Benady Bloch:"  נינו במובן מסויים אתה בודהיסט, במובן מסויים אתה משורר, וכל הדברים שנאמרו יש בהם משהו מן האמת, אבל התמהיל של הכל ביחד, זה מה שאתה. יש לך תשוקה פנימית עזה, יש לך (למרות העצב) המון שמחת חיים, סקרנות וכוח חיים וזה מנצח על הכל".

יהודית קונפורטי": אתמול בתערוכה החדשה של נינו בבית האמנים בראשל"צ. תערוכה נפלאה, צילומי נוף גדולים ומרגשים לצד צילומים קטנים של יאיר. כוחה של האמנות של נינו לגעת בלב. אהבנו מאד!

נירה טסלר :"  אני חושבת שצמד התערוכות שנפתחו הערב בבית האמנים החדש בראשל"צ, באוצרותה של ג'ניפר בלוך, מעניינות כל אחת בזכות עצמה; אך השיח שהן מקיימות בינן לבין עצמן מוסיף נדבך נוסף של מסתורין ושל למטה/למעלה, תרבות/טבע ונוף פצוע. ובנוסף לאלה, מרחיב את שדה העשיה הצילומית מסטיל לתנועה.
בתערוכתו, "עובר אורח", מכניס אותנו נינו הרמן אל נופי נפשו, בדרך היומיומית שהוא עושה אל נטף, מקום מגוריו, בנוף דומם ומדמם. 
תמר לדרברגר, לעומתו, לוקחת אותנו אל "מתחת להר", להצצה באמצעות מצלמותיה אל תוך מנהרה תת-קרקעית להולכת מים שנחפרת באזור הגלבוע. המנהרה, שאינה פתוחה לציבור הרחב, מסקרנת הן כמקום, הן כאמירה, הן כמונח טעון והן כמשחקים מרתקים של אור/חושך ושל חוץ/פנים. 
ההפרדה בין שני החללים, באמצעות וילון שחור, יוצרת ציפיה מתוחה. בשני המקרים, אנו מובילים באמצעות המבט אל מקום ריק מאדם, מעורפל או נוטף מים, שאינו מותר לנו. מומלץ! "


 . צילום  : Hanna Burckardt


Hanna Burckardt  Photo:






יהודית קונפורטי יש תמיד את השמחה של מפגש איתך! . צילום  Hanna Burckardt


Hanna Burckardt  Photo:






" טוב לפגוש חברים..לפגוש צילומים שקטים..להרגיש מה מסתתר אחרי זה..משהו דק מעורפל,שקט עמוק..אמיתי
העבודות הקטנות  נוגעות.. שברים עמוקים..קרובים  המשך טוב בידידות   אירית "  . צילום אדוה אשכנזי



 ג'ניפר בלוך:,"תודה לכל מי שהגיע! למרות ההפגנה ועוד ענינים היה אירוע עשיר ומרגש.
שתי תערוכות, כל אחד וייחודה "








היה ערב כל כך מוצלח מהרבה בחינות וגם מרהיב , לראות כל כך הרבה אנשים יקרים שבאו להשתתף, להביא את פעימת הלב שלהם מרגש , והיו רבים שהתקשרו לומר שבחרו ללכת להפגנה ותודה גם על כך , כל כך הבנתי  , והשבתי להם עשו עפ"י צו ליבכם .
 אנחנו ניצור הזדמנויות נוספות ,כמו זו בשבת הקרובה  ב16/12 לפנה"צ .
והכי חשוב , בואו נמשיך את הדיאלוג בצורותיו השונות , ספרו לנו מה ראיתם , מתי מתאים לכם לבוא,
 הרבה תשומות לב הושמו  בתצלומים  באוצרות בתערוכה קצרת מועד הזו
. שבוע טוב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח לתגובתכם!
בתיבה "הגב כ:" ביחרו באפשרות ,שם/כתובת אתר
והכניסו את שימכם.

©Copyright 2009 -Nino Herman All Rights Reserved
כל הזכויות שמורות © לנינו הרמן.
אין להעתיק או להפיץ תמונה, תמונות או קטעים מתמונה בשום צורה ובשום אמצעי, לרבות אמצעי אלקטרוני או טכני, ללא אישור בכתב מנינו הרמן. שימוש בתצלומים, העתקת כתוב, סיפורים או רשימות בכל צורה ואופן ובכל אמצעי כפופה לקבלת אישור מהכותב או מבעלי הזכויות.

All images in Nino herman Blog except where noted, are the exclusive property of Nino Herman and are protected under international copyright laws. The images may not be reproduced, copied, transmitted or manipulated without the written permission of the author. If you wish to use any of the images in this Blog, please contact Nino Herman email: Ninoherman@gmail.com