כותרת

וְכָךְ לָקַח לִי שִׁשִּׁים שָׁנָה תְּמִימוֹת עַד שֶׁהֵבַנְתִּי, כִּי הַמַּיִם הֵם הַטּוֹב שֶׁבַּמַּשְׁקָאוֹת, וְכִי הַלֶּחֶם הוּא הַטָּעִים בַּמַאֲכָלִים, וְכִי אֵין עֵרֶך אֲמִתִּי לְאָמָּנוּת כָּלְשֶׁהִי אֶלָּא אִם תַּחְדִּיר מְעַט אשֶׁר לְלֵב הָאָדָם. / טאהא מוחמד עלי מערבית: סלמאן מצאלחה יולי 2011


יום ראשון, אפריל 09, 2017

ישו באמנות ישראלית / ביקור במוזיאון ישראל / יאיר בקולמר.


"זה האיש : ישו באמנות הישראלית" הלכנו היום לראות תערוכה זו במוזיאון ישראל, תערוכה מקיפה של ישועים רבים שנוכח באמנות הישראלית .תוך כדי התבוננות בדימויים השונים והמגוונים של גברים כואבים ,ישו עצמו, ועוד ועוד סמלים , נזכרתי בצילום מטיול שלנו באירופה בסוף שנות השמונים.
צילום בו נראה יאיר מתבונן על יצירה של "הצליבה "  של גרינוולד במוזיאון שבקולמאר צרפת , אני זוכר את הסיטואציה, עמד שם כנער לא יכול היה להיפרד מהמראה כאילו נגע שם בנצח. אם הוא חיי הייתי שואל אותו לאותה חוויה ,אז פשוט לא עשינו זאת. עכשיו בדיעבד אחרי מותו, כל התבוננות כזו לזמן עבר מקבלת הקשרים אחרים .אז כן יאיר אתנו 17 שנים אחר.
והסוד רק גדל והולך.


צילום  מיכה קירשנר.


Tamar Eisen:" צילום אייקוני לעולם האמנות, החלל המוזיאלי, האמן, הצופה ומה שבינהם"



©Copyright 2009 -Nino Herman All Rights Reserved
כל הזכויות שמורות © לנינו הרמן.
אין להעתיק או להפיץ תמונה, תמונות או קטעים מתמונה בשום צורה ובשום אמצעי, לרבות אמצעי אלקטרוני או טכני, ללא אישור בכתב מנינו הרמן. שימוש בתצלומים, העתקת כתוב, סיפורים או רשימות בכל צורה ואופן ובכל אמצעי כפופה לקבלת אישור מהכותב או מבעלי הזכויות.

All images in Nino herman Blog except where noted, are the exclusive property of Nino Herman and are protected under international copyright laws. The images may not be reproduced, copied, transmitted or manipulated without the written permission of the author. If you wish to use any of the images in this Blog, please contact Nino Herman email: Ninoherman@gmail.com