כותרת

וְכָךְ לָקַח לִי שִׁשִּׁים שָׁנָה תְּמִימוֹת עַד שֶׁהֵבַנְתִּי, כִּי הַמַּיִם הֵם הַטּוֹב שֶׁבַּמַּשְׁקָאוֹת, וְכִי הַלֶּחֶם הוּא הַטָּעִים בַּמַאֲכָלִים, וְכִי אֵין עֵרֶך אֲמִתִּי לְאָמָּנוּת כָּלְשֶׁהִי אֶלָּא אִם תַּחְדִּיר מְעַט אשֶׁר לְלֵב הָאָדָם. / טאהא מוחמד עלי מערבית: סלמאן מצאלחה יולי 2011


יום שני, מאי 07, 2012

ישיבת הפקה לקראת ה12 במאי-..." מאות אנשים לוקחים בתקופה האחרונה חלק בתכנון אירועים בכל רחבי הארץ: קריית שמונה, נהריה, פרדס חנה, חיפה, ירושלים, תל אביב ועוד.

 מתוך הפיסבוק  של עדי פלד 
 בוקר טוב לכולן/ם -
קצת סדר:
א. הקבוצה הזו היא קבוצת עבודה לקראת ה12/5 שקרב ובא ולכן אנא, דונו כאן אך ורק בדברים שקשורים ישירות לנושא שלשמו התכנסנו.
ב. הדיונים בין השותפים השונים חשוב והכרחי שישארו קונקרטיים לגופו של נושא ולא לגופו של אדם.
ג. נשארו לנו 5 ימים עד שבת ויש עוד ים של עשייה לקראת, בהפצה ובמיוחד על הארועים עצמם.
ד. חשוב שמי שלוקח איזושהי אחריות לקראת הארוע יפעל מתוך רצון ועם חדוות עשייה. דבר שעלול להשתנות לכיוונים שונים ויתעצם לחיוב במידה וכולנו נירתם לסייע בכל מה שנידרש וגם נאפשר לאותו איש/ה שלקחו אחריות מנדט לפעול מתוך אמון בסיסי שיפעל על פי הקווים שאותם הגדרנו במשותף בקבוצה רחבה של אנשים.
ה. אני אוהבת את כולכם ומאמינה במסוגלות שלנו להפיק ארועים מעולים. ואת? ואתה?
עדי פלד  מירב אלדן ישיבת הפקה
12 במאי - ארועים ברחבי הארץ והעולם!

<הפיצו הלאה>
זה בכל הארץ!
חשבתם ש'המחאה תל אביבית'?
חשבתם שהיא מזוהה רק עם ציבור מסויים?
חשבתם שיש לה מנהיגים שמנסים להוציא ממנה תועלת אישית?

תחשבו שוב!!!
...
מאות אנשים לוקחים בתקופה האחרונה חלק בתכנון אירועים בכל רחבי הארץ: קריית שמונה, נהריה, פרדס חנה, חיפה, ירושלים, תל אביב ועוד. באירועים ינתן דגש על השתתפות ציבורית רחבה במקום להבליט כמה נואמים ספציפיים.

האירועים לא מובלים על ידי קבוצה קטנה אלא בשיתוף פעולה מדהים וכלל ארצי. קבוצת העבודה שלנו לתכנון האירועים הינה פתוחה, ומונה מעל 200 איש מכל רחבי הארץ. אנחנו לא מפלגה, לא תנועה, והאינטרס היחיד שלנו הוא שיפור המצב החברתי בישראל
מספרים לנו שהכלכלה צומחת, אבל בפועל האנשים נובלים.
מספרים לנו שאנחנו בדמוקרטיה, אבל בפועל קבוצה קטנה של בעלי הון קובעת כל פרט בחיינו ומונעת מאיתנו להצליח.
הגיע הזמן להתחיל לקחת אחריות! להחזיר את המדינה לאזרחים!
בבחירות הקרובות: נצביע. לא נשב בחיבוק ידיים! אבל עד הבחירות, יש לנו זמן להעלות את הנושא החברתי חזרה ללב סדר היום! בזמן שמספרים לנו על איראן, אנחנו מתקשים לסגור את החודש. בזמן שהפוליטיקאים מתווכחים זה עם זה, ילדינו נשלחים למערכת חינוך טעונת שיפור. בזמן שמשדרים לנו ריאליטי בכל ערוץ, אף אחד כבר לא מדבר על שחיקת המשכורות ועליית המחירים. אף אחד לא מסביר לנו שיש לנו מה לעשות עם זה. אף אחד לא מספר לנו שאנחנו כאן ביחד, כולנו, ושאנחנו יכולים לפעול אחד למען השני ולא רק לריב. אנחנו ציבור! ויש לנו כח ליצור כאן מציאות חדשה וצודקת! יותר לא יפרידו אותנו, יותר לא יסובבו אותנו. אנחנו כאן ולא ניעלם!

פרטים מלאים על האירועים ברחבי הארץ:
http://12m-il.org/events/

צדק חברתי - חדר המצב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח לתגובתכם!
בתיבה "הגב כ:" ביחרו באפשרות ,שם/כתובת אתר
והכניסו את שימכם.

©Copyright 2009 -Nino Herman All Rights Reserved
כל הזכויות שמורות © לנינו הרמן.
אין להעתיק או להפיץ תמונה, תמונות או קטעים מתמונה בשום צורה ובשום אמצעי, לרבות אמצעי אלקטרוני או טכני, ללא אישור בכתב מנינו הרמן. שימוש בתצלומים, העתקת כתוב, סיפורים או רשימות בכל צורה ואופן ובכל אמצעי כפופה לקבלת אישור מהכותב או מבעלי הזכויות.

All images in Nino herman Blog except where noted, are the exclusive property of Nino Herman and are protected under international copyright laws. The images may not be reproduced, copied, transmitted or manipulated without the written permission of the author. If you wish to use any of the images in this Blog, please contact Nino Herman email: Ninoherman@gmail.com