כותרת

וְכָךְ לָקַח לִי שִׁשִּׁים שָׁנָה תְּמִימוֹת עַד שֶׁהֵבַנְתִּי, כִּי הַמַּיִם הֵם הַטּוֹב שֶׁבַּמַּשְׁקָאוֹת, וְכִי הַלֶּחֶם הוּא הַטָּעִים בַּמַאֲכָלִים, וְכִי אֵין עֵרֶך אֲמִתִּי לְאָמָּנוּת כָּלְשֶׁהִי אֶלָּא אִם תַּחְדִּיר מְעַט אשֶׁר לְלֵב הָאָדָם. / טאהא מוחמד עלי מערבית: סלמאן מצאלחה יולי 2011


יום ראשון, פברואר 12, 2012

חוץ /פנים 17 רן בן ארוש.."מחליף את עורי, מתחדש לאיטי, עובר בתוך זמן"...

את רן בן ארוש אני פוגש במוצאי שבת של שמש חורפית  יושב בזולה החדשה שלו
על  גג העולם בצומת פלורנטין ויטל מנגן , שר מתופף למילים שכתב והלחין.
....זמן בהיה, זמן הוויה...מחליף את עורי, מתחדש לאיטי, עובר בתוך זמן"...
 יש ביננו חברות משמחת רבת שנים ,יאיר הפגיש ביננו ,אז כל קבוצת היוצרים הירושלמית של בוגרי התיכון לאומניות  היתה בתחילת הדרך, מאז מוצאים אותו ואותם במרחבים שונים של יצירה אמנותית בארץ ובחו"ל , רן  הספיק לרקוד 3 שנים בבת שבע, ועבד עם  היוצרים ענבל פינטו, ברק מארשל, נעה ורטהיים,  טייל בעולם והופיע עם  חברים משותפים מקבוצת היוצרים  ב"פלסמטיקה". עבודה משותפת עם  עמית דרורי, סילביה דרורי, אבישי כהן ועוד. אח"כ חזר לאהבת השירה והתיפוף בהרכב משובח של  "דברי הימים" שישה מוסיקאים,  חברים ,נירי שדה ,מיכאל ליטבק , אייל דרכמן ,אלי בן דוד ,דוד בוכובזה ורן בן ארוש  יחד מופלא שהביא  מוסיקה של כנות אהבה וריפוי אחד גדול , אנחנו מייחלים ליום שיחזרו להקלטות ועוד אנשים יחוו את היופי הזה.
בשנים האחרונות היה מנהל הפקות ומנהל אמנותי של "גן לאומי מצדה" .
עכשיו בזולה שלו בלב בירת המעצמה המוסיקלית הזו הוא נכנס להפקת דיסק משלו. בהצלחה גדולה.






"נינו יקר היתה לי הזכות לארח אותך בביתי החדש והנעים התמונות שצילמתה יפיפות ואכן ממחישות את תקופתי תודה , רציתי לשתף אותך במעט מהתגובות של החברים:




Erica Rintovich
רנוצ'וק זה מרגש מאוד. לחוש אותך מחובר ככ ליצירה מעלה חיוך בליבי. יש לי סיפור מעניין בשבילך שקשור ביאיר, כשנפגש אשתף. תודה על כל מה שאתה מעלה בי עכשיו:-) יום קסום נשמה

Naama Shalom וואו.. כבוד הוא לי לחוות דרך התמונות את המצב.. מדהים בעיניי ומדהים עוד יותר נוכח ההכרות ואהבה שלי לשניכם נינו יקירי ורני אהובי..


Nimrod Cohen אני גאה בך אחי למרות שצפוי שתצליח


Ayama Love איזה יופי אהבהה עדיין שומעת אותך מתופף ניגונים בהימאליה מעיף אותי לרגע למידבר לשקט ליופי הבריאה..
מחכה לדיסק אהבה לליבך. "

3 תגובות:

  1. נראה טוב, בטח גם נשמע מצויין...

    אוהב אותך חבר יקר...תצליח

    תומר-חסון

    השבמחק
  2. נינו יקר היתה לי הזכות לארח אותך בביתי החדש והנעים התמונות שצילמתה יפיפות ואכן ממחישות את תקופתי תודה , רציתי לשתף אותך במעט מהתגובות של החברים :


    Erica Rintovich
    רנוצ'וק זה מרגש מאוד. לחוש אותך מחובר ככ ליצירה מעלה חיוך בליבי. יש לי סיפור מעניין בשבילך שקשור ביאיר, כשנפגש אשתף. תודה על כל מה שאתה מעלה בי עכשיו:-) יום קסום נשמהNaama Shalom וואו.. כבוד הוא לי לחוות דרך התמונות את המצב.. מדהים בעיניי ומדהים עוד יותר נוכח ההכרות ואהבה שלי לשניכם נינו יקירי ורני אהובי..

    Nimrod Cohen אני גאה בך אחי למרות שצפוי שתצליח

    Ayama Love איזה יופי אהבהה עדיין שומעת אותך מתופף ניגונים בהימאליה מעיף אותי לרגע למידבר לשקט ליופי הבריאה..
    מחכה לדיסק אהבה לליבך.

    השבמחק
  3. נינו, תמונות מההממות...תפסת בדיוק את המהות המתמסרת של רן
    רן, תמשיך לנגן ולשיר. יש בך ייחודיות נדירה

    בהצלחה בהמשך,

    עידו.ח

    השבמחק

אשמח לתגובתכם!
בתיבה "הגב כ:" ביחרו באפשרות ,שם/כתובת אתר
והכניסו את שימכם.

©Copyright 2009 -Nino Herman All Rights Reserved
כל הזכויות שמורות © לנינו הרמן.
אין להעתיק או להפיץ תמונה, תמונות או קטעים מתמונה בשום צורה ובשום אמצעי, לרבות אמצעי אלקטרוני או טכני, ללא אישור בכתב מנינו הרמן. שימוש בתצלומים, העתקת כתוב, סיפורים או רשימות בכל צורה ואופן ובכל אמצעי כפופה לקבלת אישור מהכותב או מבעלי הזכויות.

All images in Nino herman Blog except where noted, are the exclusive property of Nino Herman and are protected under international copyright laws. The images may not be reproduced, copied, transmitted or manipulated without the written permission of the author. If you wish to use any of the images in this Blog, please contact Nino Herman email: Ninoherman@gmail.com