כותרת

וְכָךְ לָקַח לִי שִׁשִּׁים שָׁנָה תְּמִימוֹת עַד שֶׁהֵבַנְתִּי, כִּי הַמַּיִם הֵם הַטּוֹב שֶׁבַּמַּשְׁקָאוֹת, וְכִי הַלֶּחֶם הוּא הַטָּעִים בַּמַאֲכָלִים, וְכִי אֵין עֵרֶך אֲמִתִּי לְאָמָּנוּת כָּלְשֶׁהִי אֶלָּא אִם תַּחְדִּיר מְעַט אשֶׁר לְלֵב הָאָדָם. / טאהא מוחמד עלי מערבית: סלמאן מצאלחה יולי 2011


יום שני, מאי 09, 2011

לורה הרמן 9 במאי יום הזכרון ערב יום העצמאות.

יום הזכרון  וערב יום העצמאות השנה חל גם ביום הולדתה של אימי הציירת ליאורה הרמן 1921-1989
  לאחרונה  במסגרת ההכנות לתערוכת "בין נטף לפלורנטין "  שתיפתח ביום רביעי במוזיאון ארץ ישראל בת"א,
הלכתי לחפש בארגזים הישנים חומרים שצילמתי ובין היתר מצאתי שיקופית של אמא  מסוף שנות השבעים 
מציירת באבו גוש מוקפת נערים מקומיים שמסתקרנים להתרחשות .
 זו הזדמנות לחשוף צילום זה ביום שיש בו חיבורים של עצב שמחה זכרון ועצמאות .

                  וגם להפנות תשומת ליבכם לטור של אביגייל גרץ חברה יקרה בניו אייג -"מעריב".


 אביגיל גרץ -"הקארמה מצלצלת פעמיים- הסיבה שאנחנו חיים בסבל היא בגלל חוסר הנכונות של שני העמים להבין זה את זה. אבל לנו, למתרגלים הרוחניים, יש תפקיד - להיות ההתנגדות לקול המיואש, המפוחד והכועס ולא להאמין למה שהמדיה מספרת לנו."
"עלינו להבין שהעם הזה (הפלסטיני) אוהב את הארץ. כמונו, באהבה לגיטימית".
המילים הללו לא נלקחו ממניפסט של השמאל הרדיקלי וגם לא של מתרגל דהרמה המחויב להפחתת הסבל בעולם ולהבנה שכל היצורים הברואים רוצים וזכאים להיות מאושרים.
המילים הללו נכתבו על ידי  הוגו הרמן,  פעיל ציוני שבתחילת המאה העשרים ביטא קול נדיר כשכתב, "עתידנו תלוי בשאלת השכנות. לא מדובר בפתרון רדיקלי, כי אם בפתרון של הבנה, ידידות ואנושיות. תנאי מוקדם לכך היא הנכונות להבנה".
 להמשך המאמר  הקישו  ..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח לתגובתכם!
בתיבה "הגב כ:" ביחרו באפשרות ,שם/כתובת אתר
והכניסו את שימכם.

©Copyright 2009 -Nino Herman All Rights Reserved
כל הזכויות שמורות © לנינו הרמן.
אין להעתיק או להפיץ תמונה, תמונות או קטעים מתמונה בשום צורה ובשום אמצעי, לרבות אמצעי אלקטרוני או טכני, ללא אישור בכתב מנינו הרמן. שימוש בתצלומים, העתקת כתוב, סיפורים או רשימות בכל צורה ואופן ובכל אמצעי כפופה לקבלת אישור מהכותב או מבעלי הזכויות.

All images in Nino herman Blog except where noted, are the exclusive property of Nino Herman and are protected under international copyright laws. The images may not be reproduced, copied, transmitted or manipulated without the written permission of the author. If you wish to use any of the images in this Blog, please contact Nino Herman email: Ninoherman@gmail.com