כותרת

וְכָךְ לָקַח לִי שִׁשִּׁים שָׁנָה תְּמִימוֹת עַד שֶׁהֵבַנְתִּי, כִּי הַמַּיִם הֵם הַטּוֹב שֶׁבַּמַּשְׁקָאוֹת, וְכִי הַלֶּחֶם הוּא הַטָּעִים בַּמַאֲכָלִים, וְכִי אֵין עֵרֶך אֲמִתִּי לְאָמָּנוּת כָּלְשֶׁהִי אֶלָּא אִם תַּחְדִּיר מְעַט אשֶׁר לְלֵב הָאָדָם. / טאהא מוחמד עלי מערבית: סלמאן מצאלחה יולי 2011


יום ראשון, מאי 29, 2011

מוסררה MIX 11 רשמים מצולמים מפסטיבל יצירה רב תחומי

את צ'ומפון אפיסוק פגשנו בערב הפתיחה של מוסררה מיקס  במפגש הרחובות ע"ח ונתן הנביא.
  "עומד" זה שם  היצירה שלו, אמן רחוב מתיאלנד שהוזמן ע"י אבי סבג מנהל ומיסד הפסטיבל וביה"ס מוסררה
 יחד עם עוד אמנים רבים  לחגוג 11 שנים לביה"ס היחודי הזה.
 צ'ומפון עומד עם מטריה ונוצות, ברוח ירושלמית קרירה של ערב קיץ, מולו מעברו של הכביש מתחם אוכל עם מנגל ענק המציע בשרים והמון עשן. 
השילוב הזה של מופע מעודן מינמליסטי ברחוב ירושלמי פתוח ,מעושן  מבלבל את החושים.
אני נזכר במלצרים באבו גוש שחודש שלם ב צום הראמאדן מגישים אוכל  חומוסים ובשרים מבוקר עד ערב שהם עצמם בצום. זה מדהים בעיני  המשמעת העצמית הזו  ותודעת השירות מופתחת, לשרת קהל סועדים עצום ורב לאורך יום   ארוך של צום בסבלנות מבלי להשתבש .
יש  בהחלט מה ללמוד מבני דודינו .
את הרחוב חוצה אישה עם עגלת קניות ,מצחצחת מזלגות , השילוב של התערוכה בשכונה ,בבתים פתוחים  בחצרות בגלריות בי"ס עובד יפה ,והתושבים שמחים לארח בבתיהם אומנות ואומנים ומן הסתם גם להשתתף בהפינג הנמשך שלושה ימים.
  בערב הנעילה פגשתי את צ'ומפון יושב מתענג על פיתה ,הוא חייך ואמר לקחתי לעצמי הפסקה, ביקשתי רשות לצלם והוא הנהן בראשו , מאחוריו הפעילה אומנית יפנית סאקיקו יאמאוקה  עוברים ושבים שהתמסרו בשמחה .
שמחתי לחזור לצלם בירושלים, אני עולה מידי פעם להתידד עם העיר  הזו , בקיץ באוגוסט נציג תערוכה של דימויים קולנועים בסימנטק ירושלים, עוד הזדמנות לחבור לעיר המיוחדת הזו.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח לתגובתכם!
בתיבה "הגב כ:" ביחרו באפשרות ,שם/כתובת אתר
והכניסו את שימכם.

©Copyright 2009 -Nino Herman All Rights Reserved
כל הזכויות שמורות © לנינו הרמן.
אין להעתיק או להפיץ תמונה, תמונות או קטעים מתמונה בשום צורה ובשום אמצעי, לרבות אמצעי אלקטרוני או טכני, ללא אישור בכתב מנינו הרמן. שימוש בתצלומים, העתקת כתוב, סיפורים או רשימות בכל צורה ואופן ובכל אמצעי כפופה לקבלת אישור מהכותב או מבעלי הזכויות.

All images in Nino herman Blog except where noted, are the exclusive property of Nino Herman and are protected under international copyright laws. The images may not be reproduced, copied, transmitted or manipulated without the written permission of the author. If you wish to use any of the images in this Blog, please contact Nino Herman email: Ninoherman@gmail.com