כותרת

וְכָךְ לָקַח לִי שִׁשִּׁים שָׁנָה תְּמִימוֹת עַד שֶׁהֵבַנְתִּי, כִּי הַמַּיִם הֵם הַטּוֹב שֶׁבַּמַּשְׁקָאוֹת, וְכִי הַלֶּחֶם הוּא הַטָּעִים בַּמַאֲכָלִים, וְכִי אֵין עֵרֶך אֲמִתִּי לְאָמָּנוּת כָּלְשֶׁהִי אֶלָּא אִם תַּחְדִּיר מְעַט אשֶׁר לְלֵב הָאָדָם. / טאהא מוחמד עלי מערבית: סלמאן מצאלחה יולי 2011


יום שלישי, נובמבר 13, 2018

רחוב העליה

רגע של חיים ברחוב העליה דרום תל אביב , אור רך של חורף ,קר . , אתמול העליתי אותו לראשונה , הבוקר התבוננתי שוב לפרטים , אני אוהב אותו , יש בו מעט ויש בו המון הוא שלם ויש בו חלקים שמספרים סיפורים שונים ,למשל סקרן לשמוע מה נאמר שם בשיח הבין דורי , ומיהי הג'ינג'ית הזו שהכובע הסרוג של הבחור מתכתב עם שמלתה בכלל היא כמו יצאה מסצנה של סרט אחר, ויש את המבוגר שמדבר והיא שמתבוננת דוקא לכוון הצעיר האם הוא בן זוגה ?
או אולי איך יגיב ? אולי היא בכלל בתו של המבוגר ? ותפוחי האדמה רגע לפני שיפוזר בדוכן
קראתי שיש 5000 זנים של תפוחי אדמה, וגם שצילום של תפוח אדמה אורגני נמכר במיליון דולר את התמונה, שצילם קווין אבוש במצלמה דיגיטלית, קנה אותו איש עסקים אירופי.
זהו אחד הסכומים הגבוהים ביותר ששולמו אי פעם על צילום.











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח לתגובתכם!
בתיבה "הגב כ:" ביחרו באפשרות ,שם/כתובת אתר
והכניסו את שימכם.

©Copyright 2009 -Nino Herman All Rights Reserved
כל הזכויות שמורות © לנינו הרמן.
אין להעתיק או להפיץ תמונה, תמונות או קטעים מתמונה בשום צורה ובשום אמצעי, לרבות אמצעי אלקטרוני או טכני, ללא אישור בכתב מנינו הרמן. שימוש בתצלומים, העתקת כתוב, סיפורים או רשימות בכל צורה ואופן ובכל אמצעי כפופה לקבלת אישור מהכותב או מבעלי הזכויות.

All images in Nino herman Blog except where noted, are the exclusive property of Nino Herman and are protected under international copyright laws. The images may not be reproduced, copied, transmitted or manipulated without the written permission of the author. If you wish to use any of the images in this Blog, please contact Nino Herman email: Ninoherman@gmail.com