כותרת

וְכָךְ לָקַח לִי שִׁשִּׁים שָׁנָה תְּמִימוֹת עַד שֶׁהֵבַנְתִּי, כִּי הַמַּיִם הֵם הַטּוֹב שֶׁבַּמַּשְׁקָאוֹת, וְכִי הַלֶּחֶם הוּא הַטָּעִים בַּמַאֲכָלִים, וְכִי אֵין עֵרֶך אֲמִתִּי לְאָמָּנוּת כָּלְשֶׁהִי אֶלָּא אִם תַּחְדִּיר מְעַט אשֶׁר לְלֵב הָאָדָם. / טאהא מוחמד עלי מערבית: סלמאן מצאלחה יולי 2011


יום שישי, אוגוסט 17, 2018

פריחה מאוחרת


‏‎Nino Herman‎‏ נמצא/ת עם ‏‎Daphna Abulafia‎‏ ועם ‏‎Adi Bezalel‎‏ ב-‏אברהם הוסטל תל אביב‏.
‏17 באוגוסט‏ ב-‏17:14‏ · ‏תל אביב-יפו‏ ·



את הצילום הזה מקומת המרתף באברהם הוסטל קיבלתי בצ'אט מדפנה האוצרת הצעירה ,
 צילמה אותו חברתה מעצבת הקטלוג , לא נכחתי אמש בפתיחה של התערוכה "פריחה מאוחרת" לצערי לא התאפשר .
... "היה כיף. מקסים. הרבה אנשים, אני מאד שמחה מהתוצאה הסופית". דפנה שיתפה אותי כאן כמו גם בכל התהליך ,בשמחה. מאז שבחרה את הדימוי הזה מתוך הסדרה "מבעד החלון ". אנחנו בהתכתבות .
זו חויה נהדרת לקבל תזכורת שהדרך חשובה לא פחות מהמטרה ודפנה ממש הפכה את מלאכת האוצרות וההפקה לכזו . 
הכרנו דרך הדימויי הזה שראתה באינטרנט : "אני רואה בעבודה הזו דיוקן עצמי שמשחק עם מוטיב הסתרה וגילוי עם העולם בחוץ").אמרה בתחילת הדרך כשצוטטנו. 
עכשיו שיש תערוכה שאלתי אותה מה אומרים המורים ? 
דפנה סיימה השנה לימודי אוצרות בסמינר הקיבוצים. וזה פרוייקט הגמר שלה .
דפנה : " המנחה שלי, , הגיעה. עברה על התערוכה, דיברנו קצת ובזה זה מסתכם 🙂 האמת שאני לא מחכה לציון, בעיניי עצם הקיום של החלל עכשיו זה מספיק". 
עבורי הסכום הזה הוא קול זכרון נהדר תודה דפנה . 



‏‎Adi Bezalel‎‏ :· 
"תערוכה יפה ומושקעת של דפנה אבולפיה מהחוג לאוצרות בסמינר הקיבוצים. הברבור יצא לנשום קצת אויר באברהם הוסטל.התערוכה פריחה מאוחרת תעמוד כשבועיים, ממליצה לבוא לבקר :)"




Jennifer Benady Bloch : "הצילום ממוקם במקום שממש עושה לו טוב והוא עושה לקיר טוב".








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח לתגובתכם!
בתיבה "הגב כ:" ביחרו באפשרות ,שם/כתובת אתר
והכניסו את שימכם.

©Copyright 2009 -Nino Herman All Rights Reserved
כל הזכויות שמורות © לנינו הרמן.
אין להעתיק או להפיץ תמונה, תמונות או קטעים מתמונה בשום צורה ובשום אמצעי, לרבות אמצעי אלקטרוני או טכני, ללא אישור בכתב מנינו הרמן. שימוש בתצלומים, העתקת כתוב, סיפורים או רשימות בכל צורה ואופן ובכל אמצעי כפופה לקבלת אישור מהכותב או מבעלי הזכויות.

All images in Nino herman Blog except where noted, are the exclusive property of Nino Herman and are protected under international copyright laws. The images may not be reproduced, copied, transmitted or manipulated without the written permission of the author. If you wish to use any of the images in this Blog, please contact Nino Herman email: Ninoherman@gmail.com