כותרת

וְכָךְ לָקַח לִי שִׁשִּׁים שָׁנָה תְּמִימוֹת עַד שֶׁהֵבַנְתִּי, כִּי הַמַּיִם הֵם הַטּוֹב שֶׁבַּמַּשְׁקָאוֹת, וְכִי הַלֶּחֶם הוּא הַטָּעִים בַּמַאֲכָלִים, וְכִי אֵין עֵרֶך אֲמִתִּי לְאָמָּנוּת כָּלְשֶׁהִי אֶלָּא אִם תַּחְדִּיר מְעַט אשֶׁר לְלֵב הָאָדָם. / טאהא מוחמד עלי מערבית: סלמאן מצאלחה יולי 2011


יום שלישי, אוגוסט 04, 2009

סיפורו של צילום-חורף 2009

מידי כמה שבועות אני מעלה לבלוג דיבור של אנשים אותם אני מזמין לכתוב ל"אודות הבלוג" בכותרת הראשית ,היום עלה הדיבור של רעייתי תחיה: "כשנינו מצלם, הוא רואה את המציאות שהוא פוגש וזה מהדהד לו עולם תרבותי שלם שקיים בתוכו עוד מילדותו. תרבות אירופאית של ציור וצילום. התמונה שרואה ברגע העכשווי בצעירי ת"א וברחובותיה מהדהדת לעולם תרבותי ואומנותי עשיר שספג בבית אצל אימא לורה הציירת שבאה מאירופה ואבא גבי איש אשכולות רנסנסי.
נינו מאפשר לנו לראות חלקים בפאזל הישראלי כמו לקוחים מתמונה גדולה של העולם".
הניסוח שלה מאוד שימח אותי , ונזכרתי בתמונה שכבר נמצאת בבלוג ממש בתחילתו , ועכשיו אני מחזיר אותה לקדמת הבמה עם עוד שתיים נוספות שדרכן הגעתי לתוצאה המיוחלת , כמו פורטרט מן המאה ה17 בהולנד, הנה הן עפ"י סדר הצילום.
בתמונות: עמית ירקוני שבנתיים כבר התגייסה לצה"ל ב"סוניה גאצל שפירא ".

















הצילום משמאל הוא התוצאה המיוחלת הוא לקוח מתוך התצלום הימני ,עשיתי חיתוך שמראה רק את עמית שבהשתקפות בתוך החלון, וקיבלתי פורטרט כמו ציור מהמאה 17 מהולנד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח לתגובתכם!
בתיבה "הגב כ:" ביחרו באפשרות ,שם/כתובת אתר
והכניסו את שימכם.

©Copyright 2009 -Nino Herman All Rights Reserved
כל הזכויות שמורות © לנינו הרמן.
אין להעתיק או להפיץ תמונה, תמונות או קטעים מתמונה בשום צורה ובשום אמצעי, לרבות אמצעי אלקטרוני או טכני, ללא אישור בכתב מנינו הרמן. שימוש בתצלומים, העתקת כתוב, סיפורים או רשימות בכל צורה ואופן ובכל אמצעי כפופה לקבלת אישור מהכותב או מבעלי הזכויות.

All images in Nino herman Blog except where noted, are the exclusive property of Nino Herman and are protected under international copyright laws. The images may not be reproduced, copied, transmitted or manipulated without the written permission of the author. If you wish to use any of the images in this Blog, please contact Nino Herman email: Ninoherman@gmail.com