בפינת הרחובות גאולה ואלנבי פגשתי אותם כמו בתצוגה גליונות של "עולם הקולנוע",
זה זרק אותי במרחב הזמן לראשית דרכי כצלם ב71 כשעבדתי בשביל "עולם הקולנוע" שבועון ישראלי.
באותם ימים למדתי צילום שוליה של הצלם אפריים קדרון
ובלילות עצמאי עם מצלמה משוטטת מלווה את ג. עיטור עבור המדור "מה נשמע בתל אביב" .
עיטור כתב רכילות ביים את התצלומים ,היה מבקש מאמני תל אביב להצטלם בחיבורים מענינים לטעמו,
מעולם לא כתב דבר ביקורת על מושא כתבותיו .
ובלילות עצמאי עם מצלמה משוטטת מלווה את ג. עיטור עבור המדור "מה נשמע בתל אביב" .
עיטור כתב רכילות ביים את התצלומים ,היה מבקש מאמני תל אביב להצטלם בחיבורים מענינים לטעמו,
מעולם לא כתב דבר ביקורת על מושא כתבותיו .
השילוב של לימוד וצילום למחיה במרחב של מפגשים מענינים היתה הרפקאה מרתקת עבורי כנער בוגר צופי רמת גן
נחשפתי למאחורי הקלעים של חיי אמנות הבמה והתרבות של תל אביב ולימוד צילום אצל אחד הצלמים המוכשרים שהיו.
נחשפתי למאחורי הקלעים של חיי אמנות הבמה והתרבות של תל אביב ולימוד צילום אצל אחד הצלמים המוכשרים שהיו.
זו לא היתה תל אביב של היום לצד זה בהחלט העיר הגדולה , סיפור שכמו מבקש הרחבה לפעם אחרת .
חזרה לכאן ועכשיו אני מבקש מפנחס משעני בעל החנות אוצר האוסף המופלא הזה להצטלם ,רגע אחרי מזמין אותי לתוך חנותו, נדרשת לוליונות כדי להכנס לתוך הכוך הספרותי העשיר הזה, פנחס לא מתרגש מהעומס , יש בו אהבה גדולה לספרים ביבליופיל אמיתי
עכשיו בבית חיפשתי צילומים מהתקופה הזו משהו להעלות .... מצאתי דף דוגמאות ממרח' ריינס בפתח הסטודיו של קדרון .משהו מצבע התקופה .
נהדר! החיבור בין הדימויים, הרגע ההיסטורי והתצלום עם בובת חלון הראווה... נהדר!
השבמחק