כותרת

וְכָךְ לָקַח לִי שִׁשִּׁים שָׁנָה תְּמִימוֹת עַד שֶׁהֵבַנְתִּי, כִּי הַמַּיִם הֵם הַטּוֹב שֶׁבַּמַּשְׁקָאוֹת, וְכִי הַלֶּחֶם הוּא הַטָּעִים בַּמַאֲכָלִים, וְכִי אֵין עֵרֶך אֲמִתִּי לְאָמָּנוּת כָּלְשֶׁהִי אֶלָּא אִם תַּחְדִּיר מְעַט אשֶׁר לְלֵב הָאָדָם. / טאהא מוחמד עלי מערבית: סלמאן מצאלחה יולי 2011


יום שלישי, ספטמבר 21, 2010

איריס ארז - ערב של יצירות ודיאלוג עם הקהל בתמונע

הלכנו לראות ערב עבודות מאת איריס ארז,אמנית יוצרת, רקדנית. בן אדם יקר ומיוחד. חוויה חזקה , מעוררת.
איריס עוצמתית, רבת פנים,  הולכת לקצוות היכולת הגופנית,  הנפשית, נוגעת בכאב.
איריס רקדה שתי עבודות שלה הסולו "זמני"- "רקדנית בחדר שלה, מנסה לחוש זמן דרך הפרדוקס של הרס ויצירה שבתוך גופה"ואת הסולו "זה לא אישי" "נסיון להיכנס לדימוי עכשווי שמתפרק לאיטו". 
היצירה השלישית בצעו הרקדנים יוצרים: אסף אהרונסון, לי מאיר, מאיה וינברג, שהלכו בכשרון רב בדרך מורתם  ביצירה "NUMBIA".
בסיום הערב הקהל הוזמן לשיחה עם היוצרים - מבצעים. עלו שאלות מרתקות והמענה הפשוט, החשוף והפתוח של איריס וחבריה כמו איפשרו להכנס לרגע לעולם הריקוד, האימון, הדמיון והיצירה.  השאלה על המסר של היצירות והערב, שחזרה מכמה אנשים, כמו דחפה רגע את האמנים למענה הכי מדוייק להם  והתשובה שעלתה מכולם - אין מסר, זה תהליך שמבקש לחקור, לשתף, לחשוף ובעיקר דיאלוג עם עצמם, עם הצופה והקהל.
שמחתי מאוד על הדיאלוג הזה.  עבורי החוויה הזו, שיש צמא גדול לדיאלוג אמיתי, מאוד מחזקת את התחושה שיחד של אנשים מדברים יש בו המון כוח לפרוץ את הלבד הגדול של  "איש איש לנפשו" שחווינו שעה קלה קודם על הבמה.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח לתגובתכם!
בתיבה "הגב כ:" ביחרו באפשרות ,שם/כתובת אתר
והכניסו את שימכם.

©Copyright 2009 -Nino Herman All Rights Reserved
כל הזכויות שמורות © לנינו הרמן.
אין להעתיק או להפיץ תמונה, תמונות או קטעים מתמונה בשום צורה ובשום אמצעי, לרבות אמצעי אלקטרוני או טכני, ללא אישור בכתב מנינו הרמן. שימוש בתצלומים, העתקת כתוב, סיפורים או רשימות בכל צורה ואופן ובכל אמצעי כפופה לקבלת אישור מהכותב או מבעלי הזכויות.

All images in Nino herman Blog except where noted, are the exclusive property of Nino Herman and are protected under international copyright laws. The images may not be reproduced, copied, transmitted or manipulated without the written permission of the author. If you wish to use any of the images in this Blog, please contact Nino Herman email: Ninoherman@gmail.com