כותרת

וְכָךְ לָקַח לִי שִׁשִּׁים שָׁנָה תְּמִימוֹת עַד שֶׁהֵבַנְתִּי, כִּי הַמַּיִם הֵם הַטּוֹב שֶׁבַּמַּשְׁקָאוֹת, וְכִי הַלֶּחֶם הוּא הַטָּעִים בַּמַאֲכָלִים, וְכִי אֵין עֵרֶך אֲמִתִּי לְאָמָּנוּת כָּלְשֶׁהִי אֶלָּא אִם תַּחְדִּיר מְעַט אשֶׁר לְלֵב הָאָדָם. / טאהא מוחמד עלי מערבית: סלמאן מצאלחה יולי 2011


יום ראשון, נובמבר 24, 2013

הדהודים - חווית הפירוק .

"עצוב", אמר ארז והתבונן בי כאשר אספתי את הקולאז'ים שלי מהשולחנות בבר קיימא. "התרגלנו לחיות איתן". מישקה ודפנה סייעו לי בפירוק. אחר כך נכנס יגאל רמב"ם. "תמיד כיף להיתקל ביצירות שלך ובמיוחד כשהן מגיעות אילנו הביתה", אומר יגאל.
אכן אנשי הבר קיימא העניקו לי תחושת בית. לי ולעבודות. אני מלווה את החבורה הזו כבר שנים. למדתי להכיר את האנשים כל אחד וסיפורו. אנשים נפלאים, עם חזון ומרץ.
התערוכה כבר מפורקת. עוד מבט בספר האורחים שהלך והתמלא בימים ובשבועות שהתערוכה המיוחדת הזו הוצגה בקולאז'ים על הקירות ועל השולחנות. "זה כל כך נועז לתת לאנשים לאכול על האומנות שלך", כתבה קסם. "חלקים קטנים מכל התערוכות, כמו תסריט של חייך כצלם". ממש כפי שאמרה דפנה יעקובוס: "כאן בבר קיימא יש שילוב טבעי של הצילום והמציאות".
כמו תמיד, כף לקרוא את התגובות החמות, המעצימות. "תודה על הנצחת רגעים מיוחדים ויומימיים מהחיים שלהם ועל השזירה של הרגעים האלה לסיפור קסום. כבוד להיות חלק מזה" כתבה דפנה ברנקל. אהרן לוקח את הזמן, ואחר כך מתיישב לכתוב בספר האורחים .
"יותר מהכל הצילומים שלך מצליחים לחשוף את מקור היופי האורבני שקבור לפעמים תחת אפרוריות הבטון , האספלט והפיח", הוא כותב, "שהרי היופי האמיתי של העיר הוא האנשים שבה. שאתה מצליח בכישרון לא רגיל לכוון את מצלמתך
בדיוק לאותן נקודות בזמן ובמרחב שאנשי העיר מקרינים את יופיים לסביבתם, תודה לך".
עבורי זו חוויה נדירה לפרק תערוכה באווירה מפרגנת, פשוטה, ואוהבת.
מישקה מסיים לפנות את העבודות למכונית. אנחנו עומדים בחוץ, מתבוננים על הקירות הריקים. "מחכה כבר לתערוכה הבאה", אומר מישקה ואני רואה את העצב בעיניו. כן, מישקה, גם עבורי היתה זו תערוכה מאד מיוחדת, הומאז' ליופי שלכם, לרוח הנושבת כאן.

הוסף כיתוב

הבר-קיימא‏: "היום ומחר אנחנו מורידים את התערוכה של נינו הרמן.וזה המקום להתחיל להודות לו על הקסם שהוא השרה בין קירותינו". יגאל רמב"ם וידידה .

דני סיטון :"אל תהיו עצובים. להיפך, ככה זה טוב. הצילומים הזינו את רוחם של רבים, כל מי שראה, ספג וזכה. במנזרים בודהיסטים נזירים שוקדים על ציורי מנדלה באבקת אורז צבעונית, שעות ארוכות ארוכות. אח"כ באות הציפורים וניזונות מהאורז והשאר מתפזר לכל רוח."




                                           תודה גדולה למישקה לקח על עצמו  גם את מלאכת הפירוק.



 גוליאן :" הלוחש לכלים " / "תודה לNino Herman על התערוכה המדהימה שלו בהבר קיימא היה מאוד מרגש.
תמיד טוב ונעים להיתקל בך וביצירה שלך."

יעל גבירץ: " נינו יקר, מעבר לחום האנושי שהתערוכה הקרינה על המקום והמקום ואנשיו עליה, חושבת שהייתה לה תרומה נוספת: הזדמנות להתבוננות, חוזרת, במה שכבר נוכח: מרחב חברתי-אנושי חדש, כולו רקמת יד אנושית, זה שקראת מרחבי הלב. בעוד שכאן הכל חולף במהירות ונחווה כאיננו, התערוכה והקולאז'ים בשולחנות הפכו אותו נוכח וקיים. אפשר לבאים התבוננות רכה ומחממת לב בשינוי."

Shahaf Shilo : נינו , תודה רבה שהתארחת אצלנו. היה פשוט מופלא


Matan S. Cohen : זו היתה תערוכה נהדרת נינו, תודה!

Sigal Kolton  : נינו יקר! שכחתי לעדכן אותך שביקרתי בתערוכה הקסומה שלך

בבר קיימא ביום שני שעבר. היה מרגש! המון תודה! 

Anat lev : " נינו היקר ניחנתה בכישרון מדהים מעבר לצלם מחונן.. כתיבה יפה ומרגשת-אשריינו שקיימים אנשי אשכולות כמוך-מקסים!...עוקבת אחרי הבלוג שלך ובתקווה שנזכה בקרוב לעוד רגעים קסומים שתמיד מתועדים ברוב חן, בעיתוי ומקום וכמובן עם עדשה שתמיד תופסת אנשים מיוחדים."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח לתגובתכם!
בתיבה "הגב כ:" ביחרו באפשרות ,שם/כתובת אתר
והכניסו את שימכם.

©Copyright 2009 -Nino Herman All Rights Reserved
כל הזכויות שמורות © לנינו הרמן.
אין להעתיק או להפיץ תמונה, תמונות או קטעים מתמונה בשום צורה ובשום אמצעי, לרבות אמצעי אלקטרוני או טכני, ללא אישור בכתב מנינו הרמן. שימוש בתצלומים, העתקת כתוב, סיפורים או רשימות בכל צורה ואופן ובכל אמצעי כפופה לקבלת אישור מהכותב או מבעלי הזכויות.

All images in Nino herman Blog except where noted, are the exclusive property of Nino Herman and are protected under international copyright laws. The images may not be reproduced, copied, transmitted or manipulated without the written permission of the author. If you wish to use any of the images in this Blog, please contact Nino Herman email: Ninoherman@gmail.com