כותרת

וְכָךְ לָקַח לִי שִׁשִּׁים שָׁנָה תְּמִימוֹת עַד שֶׁהֵבַנְתִּי, כִּי הַמַּיִם הֵם הַטּוֹב שֶׁבַּמַּשְׁקָאוֹת, וְכִי הַלֶּחֶם הוּא הַטָּעִים בַּמַאֲכָלִים, וְכִי אֵין עֵרֶך אֲמִתִּי לְאָמָּנוּת כָּלְשֶׁהִי אֶלָּא אִם תַּחְדִּיר מְעַט אשֶׁר לְלֵב הָאָדָם. / טאהא מוחמד עלי מערבית: סלמאן מצאלחה יולי 2011


יום ראשון, דצמבר 05, 2010

זוית רחבה פוטובלוג חדש של נינו הרמן באתר "במחשבה שניה"


    
     שלום לכולם.
     בעקבות כתבות על הייד פארק הוזמנתי לפתוח בלוג באתר "במחשבה שניה" .
     עבורי זו הזדמנות משמחת להביא את פעימת הלב לעוד מרחבים.
     זו גם הסיבה שבחרתי להעלות את ערבות הפעימות כפוסט ראשון.
     בזוית רחבה אציג עבודות נבחרות בצילום ובכתיבה מתהליכי יצירה וכן אציג יוצרים מוערכים הקשורים בחיי.
     זהו מרחב חדש עבורי שאשמח ליצור ולחקור את האפשרויות הנוספות שהוא מניח בפני.
     אני מזמין גם אתכם  לחבור יחד איתי לאתר וליופי שהוא מביא.
     בידידות רבה.
     נינו




מתוך הטקסט הפותח באתר :"צילום עבורי מקפל בתוכו הרבה מעבר לתוצאה ,הזדמנות לפגוש, ליצור לברוא מערכות         יחסים של הסכמה ואמון . צילום עבורי הוא כלי משפיע עוד הרבה לפני הולדת התצלום עצמו.
 מאז שחזרתי לצילום אני בהתנסות אחרת משהכרתי כצלם עיתונות. בתהליך היצירה אני מבקש את הסכמת ואמון      המצולמים .אני מאמין שהסכמת המצולם להכניס אותי לעולמו , מאפשרים לי ולו לחצות את מחסום הלבד ולהביא משהו אנושי ואינטימי מהחיים.
אני מוותר על המקוריות של הרגע ,כדי ליצור את ההסכמה ואז מחכה לרגע הבא , רגע מכונן של חוסר מודעות המצולם שמביא בסופו של דבר לשילוב בין ריאליזם יומיומי אותנטי ונגיעות בדימויים קולנועיים.
הצילום מאפשר לי להזמין את הצופה לחוות יחד איתי את רגעי הקסם של העולם הזה. כמה פשוט ליצור ולברוא שבאים ממקום מכבד ואוהב. זוית רחבה בא להציג עבודות נבחרות בצילום ובכתיבה מתהליכי יצירה אילו וכן להציג יוצרים מוערכים הקשורים בחיי."
נינו






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח לתגובתכם!
בתיבה "הגב כ:" ביחרו באפשרות ,שם/כתובת אתר
והכניסו את שימכם.

©Copyright 2009 -Nino Herman All Rights Reserved
כל הזכויות שמורות © לנינו הרמן.
אין להעתיק או להפיץ תמונה, תמונות או קטעים מתמונה בשום צורה ובשום אמצעי, לרבות אמצעי אלקטרוני או טכני, ללא אישור בכתב מנינו הרמן. שימוש בתצלומים, העתקת כתוב, סיפורים או רשימות בכל צורה ואופן ובכל אמצעי כפופה לקבלת אישור מהכותב או מבעלי הזכויות.

All images in Nino herman Blog except where noted, are the exclusive property of Nino Herman and are protected under international copyright laws. The images may not be reproduced, copied, transmitted or manipulated without the written permission of the author. If you wish to use any of the images in this Blog, please contact Nino Herman email: Ninoherman@gmail.com