כותרת

וְכָךְ לָקַח לִי שִׁשִּׁים שָׁנָה תְּמִימוֹת עַד שֶׁהֵבַנְתִּי, כִּי הַמַּיִם הֵם הַטּוֹב שֶׁבַּמַּשְׁקָאוֹת, וְכִי הַלֶּחֶם הוּא הַטָּעִים בַּמַאֲכָלִים, וְכִי אֵין עֵרֶך אֲמִתִּי לְאָמָּנוּת כָּלְשֶׁהִי אֶלָּא אִם תַּחְדִּיר מְעַט אשֶׁר לְלֵב הָאָדָם. / טאהא מוחמד עלי מערבית: סלמאן מצאלחה יולי 2011


יום רביעי, נובמבר 10, 2010

רבקה ויהושע אשכנזי

ברחוב ידידיה פרנקל  פגשתי השבוע  את רבקה ויהושע אשכנזי, מפגש מרגש שכמו מחזיר אותי אחורה לזמנים אחרים ,"...צילמו אותנו כבר המון ,בטח שאתה מוזמן לצלם ", רבקה  עם סכין ארוך מנקה מקרל חותכת אותו לנתחים קטנים,זה מפעים את הלב לראות זוג קשישים שמנהלים את המקום בתשומת לב של פעם . יהושוע מסיים לסדר את הלחמניות ,פורש לקרוא עיתון , רבקה ממשיכה להכין את החנות  הקטנה לקראת הלקוחות של  אחר הצהריים.






שלום נינו , קוראים לי גלי - גלית, בפעם הראשונה שראיתי את הצילומים שלך זה היה די מזמן בפייסבוק, והפעם החלטתי לכתוב לך בגלל הצילומים שלך של רבקה ויהושע אשכנזי.

אני אוהבת את הצילומים שלך, וכמובן היית הצלם של פרס, אז זה בכלל כבוד גדול.
אני מאוד אוהבת את פרס ומעריצה מושבעת שלו, בשבילי הוא מנהיג דגול, אדם חכם מאוד, שנון, מצחיק, וגם אני מרגישה שהוא כמו סבאלה.
מאז שנתקלתי בצילומים שלך בפייסבוק אני מסתכלת כל כמה זמן לראות מה חדש... והפעם ממש אהבתי את ה"אשכנזי".
דרך אגב, גם המשפחה שלי אשכנזי...


הצילומים הפעם מראים ממש את החיבור ביניהם, ממש את התחושות שלהם, את המחשבות שלהם כיחיד וכזוג, זה ממש מדהים שהצלחת להעביר את זה בתמונות האלה, כל כך יפה.
אני מרגישה את החיבור ביניהם, את הזוגיות המשותפת ואני מצליחה לראות דרך הצילומים את הכבוד ההדדי שלהם אחד לשני, את הנתינה של השקט אחד לשני.
ממש מקסים וככל שאני מסתכלת בתמונות האלה, כך אני אוהבת אותן יותר ויותר.
אלה הצילומים שהכי אהבתי שלך. לא יכולתי להתאפק ולא לכתוב הפעם.


לא יצא לי לראות את התערוכה שלך בפלורנטין, לא ידעתי עליה. אני חושבת שראיתי פרסום שלך בפייסבוק אחרי שהתערוכה שלך התקיימה, דיברו על התערוכה ואז נכנסתי ללינק והגעתי אל האתר שלך.
אני שמחה שיצא לי לכתוב לך, אחרי ה"אשכנזים" לא יכולתי שלא להחמיא ולהגיד שזה מקסים, הם בטח בולגרים, הם נראים בולגרים.
  אשלח לך הודעת חברות בפייסבוק, שתדע מי פתאום כותבת לך מייל משום מקום.
כל טוב,  תודה, גלי.



תגובה 1:

  1. נינו
    ריגשת אותי
    שנים שלא הייתי אצל 'הזקנה הנחמדה של הסנדביצ'ים'
    כלכך אהבתי לאכול אצלה מקרל עם חמאה מלפפון וזיתים ,וכל הזמן כשהיתה מכינה לי אותו היתה לועסת איזה גרעין של זית שחור בפה.
    חשבתי לעצמי האם היא עוד שם?וכלכך שמחתי לראות את התמונות שלך .
    מעניין היא לא נראית כלכך זקנה עכשיו...
    תודה רבה

    השבמחק

אשמח לתגובתכם!
בתיבה "הגב כ:" ביחרו באפשרות ,שם/כתובת אתר
והכניסו את שימכם.

©Copyright 2009 -Nino Herman All Rights Reserved
כל הזכויות שמורות © לנינו הרמן.
אין להעתיק או להפיץ תמונה, תמונות או קטעים מתמונה בשום צורה ובשום אמצעי, לרבות אמצעי אלקטרוני או טכני, ללא אישור בכתב מנינו הרמן. שימוש בתצלומים, העתקת כתוב, סיפורים או רשימות בכל צורה ואופן ובכל אמצעי כפופה לקבלת אישור מהכותב או מבעלי הזכויות.

All images in Nino herman Blog except where noted, are the exclusive property of Nino Herman and are protected under international copyright laws. The images may not be reproduced, copied, transmitted or manipulated without the written permission of the author. If you wish to use any of the images in this Blog, please contact Nino Herman email: Ninoherman@gmail.com