כותרת

וְכָךְ לָקַח לִי שִׁשִּׁים שָׁנָה תְּמִימוֹת עַד שֶׁהֵבַנְתִּי, כִּי הַמַּיִם הֵם הַטּוֹב שֶׁבַּמַּשְׁקָאוֹת, וְכִי הַלֶּחֶם הוּא הַטָּעִים בַּמַאֲכָלִים, וְכִי אֵין עֵרֶך אֲמִתִּי לְאָמָּנוּת כָּלְשֶׁהִי אֶלָּא אִם תַּחְדִּיר מְעַט אשֶׁר לְלֵב הָאָדָם. / טאהא מוחמד עלי מערבית: סלמאן מצאלחה יולי 2011


יום חמישי, יוני 22, 2023

קרן דוד הרטמן / חודש הספר העברי "שבעה ספרי שירה שחייבים לקרוא".

תודה ענקית לקרן דוד הרטמן היקרה המקסימה והמוכשרת שכללה את ספר הר הרוח בשבעת המומלצים בחודש הספר העברי 2023
"את נינו זכיתי לפגוש בזכות הדס גלעד, העורכת שלי ושלו, ובזכות קמפיין ההדסטארט שלו ששמחתי ללוות צמוד. אני אומרת שזכיתי כי נינו הוא אמן נדיר שכל מפגש איתו ממלא אותך השראה ומלמד אותך משהו על עצמך ועל הטוב שיש בעולם. זה אחד הספרים האישיים, היפים והמנחמים ביותר. נינו מביא בשפת הצילום ובשפת השירה סיפור פרידה מבנו שנהרג בעליות ליישוב נטף. זה הסיפור על הר הרוח, אבל זו יצירה רחבה כל כך ורחוקה מלהיות ספר על מוות ואובדן. הספר של נינו הוא ספר שירה וצילום שפועם חיים ויצירה, שמקדש התבוננות עמוקה וסבלנית, שמלמד אותנו את שפת הלב ואת הדיבור עם הנשמה ועם הטבע. ממליצה לקנות מראש יותר מעותק אחד כי זה ספר שתרצו להעניק במתנה."


וזה הפוסט  מדף הפייסבוק שלה שכתבה שחשף אותנו לרשת ולבלוג היפיפה שלה.
" אני עוד מתאוששת מהניסיון להגיע אתמול לאירוע הספרות בטבעון בכביש 6, ומזל ש Michal Israeli Sharon היתה לצידי ככה שלא בזבזנו זמן איכות, אוכל ורכילות למרות הכישלון, ועל הדרך (תרתי משמע) היא הזכירה לי דברים שאני צריכה לזכור ושוכחת והם קשורים לפוסט הזה גם.
לכבוד חודש הספר בחרתי שבעה ספרי שירה מהשנה האחרונה (פחות או יותר) שאני ממליצה ואף מפצירה בכן.ם לקנות, לקרוא ולא לפספס.
מתייגת את המשוררים הנפלאים אבל בפוסט המלא בבלוג שלי תוכלו למצוא כמה מילים שלי על כל ספר ושירים יפים יפים יפים מתוכם.
תודה על שפע שירה במציאות הזויה.
הלינק בלינקייה, תתחילו למלא עגלה.
חג ספר שמח" 
Amos Noy Adi Peled-Sarig Sapir Paz Noam Be






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח לתגובתכם!
בתיבה "הגב כ:" ביחרו באפשרות ,שם/כתובת אתר
והכניסו את שימכם.

©Copyright 2009 -Nino Herman All Rights Reserved
כל הזכויות שמורות © לנינו הרמן.
אין להעתיק או להפיץ תמונה, תמונות או קטעים מתמונה בשום צורה ובשום אמצעי, לרבות אמצעי אלקטרוני או טכני, ללא אישור בכתב מנינו הרמן. שימוש בתצלומים, העתקת כתוב, סיפורים או רשימות בכל צורה ואופן ובכל אמצעי כפופה לקבלת אישור מהכותב או מבעלי הזכויות.

All images in Nino herman Blog except where noted, are the exclusive property of Nino Herman and are protected under international copyright laws. The images may not be reproduced, copied, transmitted or manipulated without the written permission of the author. If you wish to use any of the images in this Blog, please contact Nino Herman email: Ninoherman@gmail.com