כותרת

וְכָךְ לָקַח לִי שִׁשִּׁים שָׁנָה תְּמִימוֹת עַד שֶׁהֵבַנְתִּי, כִּי הַמַּיִם הֵם הַטּוֹב שֶׁבַּמַּשְׁקָאוֹת, וְכִי הַלֶּחֶם הוּא הַטָּעִים בַּמַאֲכָלִים, וְכִי אֵין עֵרֶך אֲמִתִּי לְאָמָּנוּת כָּלְשֶׁהִי אֶלָּא אִם תַּחְדִּיר מְעַט אשֶׁר לְלֵב הָאָדָם. / טאהא מוחמד עלי מערבית: סלמאן מצאלחה יולי 2011


יום שבת, דצמבר 07, 2019

פואטיקאמרה / poeticamera / בית הקפה.


סיגל ואני נרגשות לארח בפואטיקאמרה את הצלם הנפלא Nino Herman.
נינו הרמן לוקח חלק במיצג הווידאו של פואטיקאמרה בספריית פרדס חנה - כרכור (רחוב הבוטנים 59). מוזמנים 😊.
ניתן לראות את הסירטון שיצרנו בפואטיקאמרה עם התצלום של נינו, כאן:
https://www.poeticamera.com/guests
נינו הרמן הוא צלם עיתונות, שליווה ראשי ממשלות ותיעד אירועים היסטוריים בתולדותינו. לאחר שהציג עבודותיו בתערוכות יחיד ובתערוכות קבוצתיות יוקרתיות בארץ ובעולם, הכול מכירים בכך שהוא אחד הצלמים החשובים הפועלים כיום. יש הרואים בו צלם קולנוע, יש מי שמכנים אותו צלם דוקומנטרי ואילו אחרים מסבירים מדוע הוא ראוי להגדרה צלם-אמן.

בעינינו, נינו הרמן הוא כל אלה יחד, ועוד: נינו הוא צלם אוהב-אדם. תצלומיו מעידים, כי הוא יוצר קשר אינטימי עם המצולמים שלו ומצלם אותם ברגישות, תוך כדי ניסיון לטשטש את עקבותיו-שלו, כמי שאוחז במצלמה. נינו מוכיח לנו בתצלומיו, שכאשר אנחנו רואים גם את מה שמתחת לפני השטח, מבקשים יופי ובאים מאהבה – כל רגע בחיינו הוא רגע מכונן.

תמונה יכולה לכלול: ‏‏אדם אחד‏, ‏‏מחייך‏, ‏‏לשבת‏‏‏‏

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח לתגובתכם!
בתיבה "הגב כ:" ביחרו באפשרות ,שם/כתובת אתר
והכניסו את שימכם.

©Copyright 2009 -Nino Herman All Rights Reserved
כל הזכויות שמורות © לנינו הרמן.
אין להעתיק או להפיץ תמונה, תמונות או קטעים מתמונה בשום צורה ובשום אמצעי, לרבות אמצעי אלקטרוני או טכני, ללא אישור בכתב מנינו הרמן. שימוש בתצלומים, העתקת כתוב, סיפורים או רשימות בכל צורה ואופן ובכל אמצעי כפופה לקבלת אישור מהכותב או מבעלי הזכויות.

All images in Nino herman Blog except where noted, are the exclusive property of Nino Herman and are protected under international copyright laws. The images may not be reproduced, copied, transmitted or manipulated without the written permission of the author. If you wish to use any of the images in this Blog, please contact Nino Herman email: Ninoherman@gmail.com