כותרת

וְכָךְ לָקַח לִי שִׁשִּׁים שָׁנָה תְּמִימוֹת עַד שֶׁהֵבַנְתִּי, כִּי הַמַּיִם הֵם הַטּוֹב שֶׁבַּמַּשְׁקָאוֹת, וְכִי הַלֶּחֶם הוּא הַטָּעִים בַּמַאֲכָלִים, וְכִי אֵין עֵרֶך אֲמִתִּי לְאָמָּנוּת כָּלְשֶׁהִי אֶלָּא אִם תַּחְדִּיר מְעַט אשֶׁר לְלֵב הָאָדָם. / טאהא מוחמד עלי מערבית: סלמאן מצאלחה יולי 2011


יום ראשון, ינואר 01, 2017

מתנת חיים

כבר דיברנו על סופ"ש של שנת אמנות פורייה בחיי שהסתיים במכירת שתי עבודות בתערוכות מכירה בעיר הגדולה .
שתיהן למטרות שמיטיבות עם אנשים רבים וגם איתנו ומה יותר משמח מזה . 
הולדת נכד ,הולדת נכד מנצח הכל בענק, אז כן חגגנו וחוגגים הולדת נכד מתוק ,
רגעים ראשונים בחייו כל כך מרגשים, והנה הסיפור שמתחבר לפתיח. 
בתערוכה בקלישר פגשתי את רביד רובנר ,ציירת פורטרטים מעולים היסטוריונית ופילוסופית של העיצוב. התברר תוך כדי שיחה שלימדה את בננו דניאל ב HIT בחולון , גם מתוך שכך עפתי איתה שוב על הסרטון המופלא שצילמה קטי של אב ובנו רגעים לאחר הלידה ,: " וואוו הוא דומה לך, " אמרה תוך שהיא פורצת בצחוק ,מה מצחיק? "המעבר הזה הבין דורי מדהים אותי" אמרה הארה שלה חיברה אותי להתבוננות טרייה מתוך שכל כך הייתי עם בני בחוויה שלו." אתה לא רואה את הדמיון ?" התבוננתי שוב, אכן המבט, בעיני נכדי ,וואוו יש ,דמיון של ממש ,זכיתי,הודיתי לרביד בהתרגשות''' סיפרתי לה על אימי הציירת ליאורה הרמן על הפורטרט שעשתה לדניאל בננו ,כמתנת חיים ללידתו . כמה חדשים אחרי הלידה ,ידעה שימיה ספורים , אמא נפטרה בינואר 1989 באיכילוב .ברביעי 28/12 2016 נולד באיכילוב בן בכור לדניאל וקטי האהובים ,מעגל של חיים ואנחנו הפכנו לסבא וסבתא בפעם השניה מתרגשים כבראשונה . 
שוב הזדמנות להודות בתודה גדולה לכל המברכים הרבים,כל כך לא מובן מאליו הרבה שמחה ואור,מילאתם אותנו בהשתתפותכם בשמחתנו שמורגשת מעבר למילים .שנה טובה.

 ‏‏‏מרגיש ‏מבורך‏ 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח לתגובתכם!
בתיבה "הגב כ:" ביחרו באפשרות ,שם/כתובת אתר
והכניסו את שימכם.

©Copyright 2009 -Nino Herman All Rights Reserved
כל הזכויות שמורות © לנינו הרמן.
אין להעתיק או להפיץ תמונה, תמונות או קטעים מתמונה בשום צורה ובשום אמצעי, לרבות אמצעי אלקטרוני או טכני, ללא אישור בכתב מנינו הרמן. שימוש בתצלומים, העתקת כתוב, סיפורים או רשימות בכל צורה ואופן ובכל אמצעי כפופה לקבלת אישור מהכותב או מבעלי הזכויות.

All images in Nino herman Blog except where noted, are the exclusive property of Nino Herman and are protected under international copyright laws. The images may not be reproduced, copied, transmitted or manipulated without the written permission of the author. If you wish to use any of the images in this Blog, please contact Nino Herman email: Ninoherman@gmail.com