כותרת

וְכָךְ לָקַח לִי שִׁשִּׁים שָׁנָה תְּמִימוֹת עַד שֶׁהֵבַנְתִּי, כִּי הַמַּיִם הֵם הַטּוֹב שֶׁבַּמַּשְׁקָאוֹת, וְכִי הַלֶּחֶם הוּא הַטָּעִים בַּמַאֲכָלִים, וְכִי אֵין עֵרֶך אֲמִתִּי לְאָמָּנוּת כָּלְשֶׁהִי אֶלָּא אִם תַּחְדִּיר מְעַט אשֶׁר לְלֵב הָאָדָם. / טאהא מוחמד עלי מערבית: סלמאן מצאלחה יולי 2011


יום חמישי, ספטמבר 22, 2016

ערה. סיפורי סטוצים ואהבות חד פעמיות



מתכון תל אביבי ללב כבוש/ נובה דובל

2 ­לבבות טריים
1 – ליטר אלכוהול
1 קילו – מלח גס

קחי את שני הלבבות הטריים השרי שעתיים באלכהול, לאחר שספגו את המיצים זה של זו והם רכים בשלי יחד בערך חודש עד שנהיה קשה, אפשר להשתמש בסיר לחץ כלשהו, דוגמאת סיר עבודה,או פשוט להעזר בשעון ביולוגי כדי לזרז את התהליך.
כבי את האש.
והניחי להתקרר.
חיתכי כל לב לחצי ושוב השרי באלכוהול כל אחד בנפרד.

לסגירה ושימור הטעם
דחסי לצנצנת קטנה, וודאי שאין מגע בין לב ללב
במידה ונגעו זה בזו
זרי מיד רבע כפית מלח גס מאוד לתוך החתכים.
כסי בנוזל האלכוהולי עד שיגמר האוויר.
ואיטמי.
הניחי במקום חשוך
לאחר שלושה חודשיים תקבלי לב כבוש.

בתאבון









 
HaMiffal

" אנחנו עדיין בשלב הזן - יושבים ומנסים לפצח את עתיד המפעל. זה נחמד רק עד שמגיע שלב העוויתות מצריכה מוגזמת של קפה, שזה בערך מה שקורה עכשיו. אם תגלו רגישות כלפינו, נספר בסוף מי האיש בתמונה.

מטרת הפוסט הינה לומר שימי רביעי היו ונשארו היתד השבועי שלנו, כשרביעי הזה לא שונה בשום צורה. הבניין נפתח לשיוטים ורביצה כבר מהשעה 14:00. בשעה 19:00 דוריין לוין מראה לכם איך שורפים במדורה קרמיקה עם קפה שחור, מלחים ומגוון מתכות. זה עושה יופי של צבעים ואפשר לקרוא על זה כאן>>> סדנת קרמיקה במפעל - סיבוב שני


בשעה 20:00 מתחיל ערה. | במפעל. ערב סיפורי אהבות חד פעמיות // 21/9. אירוע שמאפשר לכם לחוות אהבה דרך צרות של אנשים אחרים כי לחוות אהבה דרך הצרות של עצמך תמיד פחות נח. זה עולה 20 שקל, לא אגורה פחות.

בסוף היום המשקל יעבור לקפיטריה של המפעל. "קפיטריה" זה מונח שיכול לעורר קונוטציות בעיתייות אבל אנחנו נשבעים שלקחנו את הפורמט המנומנם למחוזות יפים."
©Copyright 2009 -Nino Herman All Rights Reserved
כל הזכויות שמורות © לנינו הרמן.
אין להעתיק או להפיץ תמונה, תמונות או קטעים מתמונה בשום צורה ובשום אמצעי, לרבות אמצעי אלקטרוני או טכני, ללא אישור בכתב מנינו הרמן. שימוש בתצלומים, העתקת כתוב, סיפורים או רשימות בכל צורה ואופן ובכל אמצעי כפופה לקבלת אישור מהכותב או מבעלי הזכויות.

All images in Nino herman Blog except where noted, are the exclusive property of Nino Herman and are protected under international copyright laws. The images may not be reproduced, copied, transmitted or manipulated without the written permission of the author. If you wish to use any of the images in this Blog, please contact Nino Herman email: Ninoherman@gmail.com