כותרת

וְכָךְ לָקַח לִי שִׁשִּׁים שָׁנָה תְּמִימוֹת עַד שֶׁהֵבַנְתִּי, כִּי הַמַּיִם הֵם הַטּוֹב שֶׁבַּמַּשְׁקָאוֹת, וְכִי הַלֶּחֶם הוּא הַטָּעִים בַּמַאֲכָלִים, וְכִי אֵין עֵרֶך אֲמִתִּי לְאָמָּנוּת כָּלְשֶׁהִי אֶלָּא אִם תַּחְדִּיר מְעַט אשֶׁר לְלֵב הָאָדָם. / טאהא מוחמד עלי מערבית: סלמאן מצאלחה יולי 2011


יום רביעי, אוגוסט 07, 2013

אלבי , ערס פואטיקה , פורטרט של אנשים .

 הצטרפתי לרגע למסע הערספואטי ,"מילים טבולות בערק "  אמש באלבי פגשתי אותם לרגע את המשוררים
  אמני   הספוקן  ואת הקהל שבאו לחוות יחד.
ושוב חוויתי עד כמה הימים האילו מאפשרים לכל אחד להשפיע דרך הלב פשוט.
והשירה כמו שכתבה עדי  קיסר לקראת הערב "מצחצחים לשונות"  בנושאים שונים ומגוונים.
ויש קהל ויש הקשבה ולא תלויים במו"ל בהוצאה באדונים . 
עוד חוזר הניגון .


 שיר אלוני " :אמש, באלבי, הזדמן לי לרקוד מעט מול סימה, שהכרתי אותה רק מרחוק. אחר כך ישבנו ופטפטנו מעט, היא התעניינה מה אני עושה בחיי, סיפרתי לה על המוזיקה. היא ביקשה לדעת אם אני מלמדת פיתוח קול. "לא, אבל אני יכולה לתת כמה טיפים ממה שאני יודעת". אז ברעש וההתרחשות של קפה אלבי, לימדתי אותה איך להביא את הנשימה לעומק הבטן, איך להוציא משם את הצליל, כמו אגרוף לבטן שמוציא משם הכל."


מתוך הפייסבוק לקראת הארוע עדי  קיסר ": אנחנו מצחצחים לשונות ובוחרים נעלי ריקוד הולמות לסופר חפלה של הערס פואטיקה הערב. אלבי- הגדוד העברי 8 מהשעה 21. 
יתנו במיקרופון- אינס אליאס/ מיטל ניסים/ עדי קיסר/ לורן מילק/ מתי שמואלוף/ שלומי חתוכה/ אלון בר/ רועי חסן/ תהילה חכימי/ ישראל דדון , תנצח על העמדה- חן אלמליח המשובחת.

   


 עדי:" ..לערס פואטיקה יש תופעות לוואי. אחרי כל ערב כזה אני מוצאת את עצמי ביום שאחרי מתמודדת עם סוג של האנגאובר רגשי.
בין תופעות הלוואי החמורות ביותר של הערב הזה היא ההרגשה של אסירות תודה לכל השותפים לדבר הזה.
קודם כל תודה למשוררים. על האומץ. לעמוד שם מוקפים בעשרות עיניים זרות ולשפוך את הורידים שלהם לעיני כל. רועי חסן, לורן מילק, מתי שמואלוף, תהילה חכימי, אלון בר, שלומי חתוכה, ישראל דדון, אינס אליאס. תודה לאלי ואורלי מהאלבי שנתנו לנו בית, מיקרופון ואת הנשמה שלהם על הדרך. תודה לחן אלמליח על התקלוט ועל האכפתיות האינסופית. תודה ליעל ולגנדי שלא היו אתמול, עדשות המצלמה שלהם חסרו לנו, וגם הרק הפלש שהם מביאים איתם.
תודה לכל מי שבא אתמול. על ההקשבה, על הפיזוזים, על הערות הביניים, על ההתמדה. לשירה מעולם לא היה קהל משובח יותר.
מי שהיה שם יודע על התמונה המצורפת- נינו הרמן מבלוג מרחבי הלב."



                                    " לא לשכוח 2- ערס פואטיקה משתכשכת עם ביורק ועומר סולימן"  
"תכלס אנחנו מתרגשים כי הרבה זמן שלא הרמנו ערס פואטיקה בתל אביב, ומתרגשים שזה הולך לקרות באלבי של אלי ואורלי האהובים ומתרגשים לחגוג ערסיאדה קרוב לצימר, מעוז ההיפסטרים הקשוחים ומתרגשים כי קנינו בשוק הכרמל לכבוד האירוע קלסון חדשים" 

                                    




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח לתגובתכם!
בתיבה "הגב כ:" ביחרו באפשרות ,שם/כתובת אתר
והכניסו את שימכם.

©Copyright 2009 -Nino Herman All Rights Reserved
כל הזכויות שמורות © לנינו הרמן.
אין להעתיק או להפיץ תמונה, תמונות או קטעים מתמונה בשום צורה ובשום אמצעי, לרבות אמצעי אלקטרוני או טכני, ללא אישור בכתב מנינו הרמן. שימוש בתצלומים, העתקת כתוב, סיפורים או רשימות בכל צורה ואופן ובכל אמצעי כפופה לקבלת אישור מהכותב או מבעלי הזכויות.

All images in Nino herman Blog except where noted, are the exclusive property of Nino Herman and are protected under international copyright laws. The images may not be reproduced, copied, transmitted or manipulated without the written permission of the author. If you wish to use any of the images in this Blog, please contact Nino Herman email: Ninoherman@gmail.com