כותרת

וְכָךְ לָקַח לִי שִׁשִּׁים שָׁנָה תְּמִימוֹת עַד שֶׁהֵבַנְתִּי, כִּי הַמַּיִם הֵם הַטּוֹב שֶׁבַּמַּשְׁקָאוֹת, וְכִי הַלֶּחֶם הוּא הַטָּעִים בַּמַאֲכָלִים, וְכִי אֵין עֵרֶך אֲמִתִּי לְאָמָּנוּת כָּלְשֶׁהִי אֶלָּא אִם תַּחְדִּיר מְעַט אשֶׁר לְלֵב הָאָדָם. / טאהא מוחמד עלי מערבית: סלמאן מצאלחה יולי 2011


יום חמישי, נובמבר 12, 2009

עדי בן אור

אתמול כשחזרנו מת"א לנטף, עצרתי בסככת הדואר החשוכה בישוב. בחשיכה ראיתי שתי נערות בשיחה, לא רציתי להפר את האינטימיות הזו בהדלקת אור ניאון המצוי שם. וכך יצאתי מהאוטו מכוון לצעוד לאט...האור נדלק ועדי בן אור מחייכת אלי מהעבר השני של הסככה ליד המתג , ..."לא רציתי להדליק אור אני אומר לה"... "ראיתי שאתה בא אז רציתי להדליק לך היא אומרת." הודיתי לה ושמחתי מאוד על תשומת הלב שלה.
בבוקר למחרת פגשתי את אביה, גל בן אור, שמחתי לשתף אותו בחוויה. גל הגיב בשמחה
" ככה זה ששני אנשים חושבים אחד על השני -נדלק אור! "...




טל בדיחי: הי נינו! שבוע טוב.
החומרים שאתה מעלה מרתקים והצילומים מקסימים. בעיקר התרשמתי מכך שכל אדם שאתה מצלם נראה יפה - אין צל של כיעור. זה יוצר תחושה של אושר. או שאולי כל אדם שאתה מצלם נראה מאושר וזה יוצר יופי. . . נעים להתבונן באנשים שבצילומים. לא הספקתי להתבונן בהעמקה בהכל. אני אחזור להסתכל מדי פעם כישתחשק לי לשטוף את העיניים באור.
תודה רבה. טל

תגובה 1:

  1. הי נינו!
    שבוע טוב.

    החומרים שאתה מעלה מרתקים והצילומים מקסימים. בעיקר התרשמתי מכך שכל אדם שאתה מצלם נראה יפה - אין צל של כיעור. זה יוצר תחושה של אושר. או שאולי כל אדם שאתה מצלם נראה מאושר וזה יוצר יופי. . . נעים להתבונן באנשים שבצילומים.
    לא הספקתי להתבונן בהעמקה בהכל. אני אחזור להסתכל מדי פעם כישתחשק לי לשטוף את העיניים באור.
    תודה רבה.
    טל

    השבמחק

אשמח לתגובתכם!
בתיבה "הגב כ:" ביחרו באפשרות ,שם/כתובת אתר
והכניסו את שימכם.

©Copyright 2009 -Nino Herman All Rights Reserved
כל הזכויות שמורות © לנינו הרמן.
אין להעתיק או להפיץ תמונה, תמונות או קטעים מתמונה בשום צורה ובשום אמצעי, לרבות אמצעי אלקטרוני או טכני, ללא אישור בכתב מנינו הרמן. שימוש בתצלומים, העתקת כתוב, סיפורים או רשימות בכל צורה ואופן ובכל אמצעי כפופה לקבלת אישור מהכותב או מבעלי הזכויות.

All images in Nino herman Blog except where noted, are the exclusive property of Nino Herman and are protected under international copyright laws. The images may not be reproduced, copied, transmitted or manipulated without the written permission of the author. If you wish to use any of the images in this Blog, please contact Nino Herman email: Ninoherman@gmail.com