כותרת

וְכָךְ לָקַח לִי שִׁשִּׁים שָׁנָה תְּמִימוֹת עַד שֶׁהֵבַנְתִּי, כִּי הַמַּיִם הֵם הַטּוֹב שֶׁבַּמַּשְׁקָאוֹת, וְכִי הַלֶּחֶם הוּא הַטָּעִים בַּמַאֲכָלִים, וְכִי אֵין עֵרֶך אֲמִתִּי לְאָמָּנוּת כָּלְשֶׁהִי אֶלָּא אִם תַּחְדִּיר מְעַט אשֶׁר לְלֵב הָאָדָם. / טאהא מוחמד עלי מערבית: סלמאן מצאלחה יולי 2011


יום שלישי, אפריל 14, 2020

יאיר הרמן / 20 שנה אחרי.





יאיר.
איך נפתח, מה נספר, אולי ידעת לאן העולם צועד, כל כך יקר היה לך כבוד האדם. כשאתה הלכת היה פחד מבאג 2000, מאז כל כך הרבה שטיחים נשמטו מתחת רגלי כולנו, כל הרבה בטחונות נסדקו, 20 שנה עברו מאז הטלטלה הפרטית שלנו ועכשיו טלטלה עולמית, ובתוך זה בכל העולם יש מאבק בין בני האדם המבקשים דמוקרטיה , לבין אילו המבקשים לשלוט. ובתוך הבלבול מה שברור זו הכתובת על הקיר, עצרו !!!!
זה נגיש להכרות של כולנו, כל אחד על פי מסעו חווה אחרת בימים אילו.
אצל רבים עולים פחדים ,חרדות אילו ימים קשוחים.
אילו המנהלים אותנו מפחדים ומפחידים ,הסבל בעולם מחריף, בתוכו גם צומחת חמלה, הקשבה ערבות בין אנשים שמבינים שכלום לא יבוא מלמעלה שעלינו לברוא את העתיד, לחלום אותו,ולהכריז לעצמינו לאן ניקח את חיינו , כל כך דומה למה שהיה שהלכת וכל כך חובק עולם.
ובחוץ אביב מדהים ביופיו הכל פורח הר עוזרר ירוק ,הציפורים שרות כמו אז באביב ההוא, ושוב זה לא זמן סיכומים כי חוסר האונים והלא נודע גדול וסיכומים יוצרים תחושה שהנה אנחנו מתמצאים במרחב, וזו אשליה.
ובלב זה מרגיש אחרת ובגדול, שינויים באויר ,התנועה בטבע ממשיכה נדמה שהיקום מזמין אותנו לעבור לרחבת תודעה אנושית אחרת.
יאיר זה מדהים לחשוב שאנחנו במעבר תודעות בעודנו חיים .
רוסטי כאן איתנו "אין לו את הרגיל של אנשים לעשות חשבונות " המהות שלו זה תמימות ,אינטואיציה, עזרה, לפני 20 שנה ,התחבר אליך במעבר שלך ,כתב שיר. שמנו אותו על עטיפת הסרט שלך , עכשיו בחרו נשמותינו להיפגש כאן שוב.
איתן ודניאל בביתם עם נשותיהם וילדיהם שירה ואלון כולם נשלחו פנימה לבית שלהם , השנה לא נתכנס יחד ,כולנו בשעור של התעוררות כל מה שעטף אותנו פעם באשליית בטחון נקרע, אתה כל כך חסר גם כדי לעזור לנו לברוא מרקם אנושי אחר, שכבוד האדם במרכזו, שהקשבה לאחר היא בסיס לכל, הקשבה לאחר מתוך הבנה עמוקה שלכל אחד יש מסר להעביר מסר יחודי.
הקורונה שולחת אותנו הביתה למצוא מה מטרת מסענו, לצאת עם תובנות יש הרבה רגעים שנדמה שהקיום שלנו מאויים ,זה זמן לשים בתוכנו שקט, כדי לראות את חלון הזדמנויות שנפתח כאן, מאחל לכולנו בריאות איתנה, דעת חופשיה ,חיבור ללב והרבה אהבה.

יאיר נהרג במוצאי חג שני של פסח שנת 2000
זוהי עטיפת הסרט יאיר הרמן 1980-2000 .
אורך הסרט המלא למעלה מ50 דקות הוא מחולק ל-6 פרקים .
זהו סיפור על אדם יקר ,איש צעיר ומיוחד שממשיך לקרב אנשים לליבם.
מוזמנים לצפות לשתף.
מאחלים לכולם חג שמח בריאות איתנה והרבה אהבה.
נינו ותחיה .






©Copyright 2009 -Nino Herman All Rights Reserved
כל הזכויות שמורות © לנינו הרמן.
אין להעתיק או להפיץ תמונה, תמונות או קטעים מתמונה בשום צורה ובשום אמצעי, לרבות אמצעי אלקטרוני או טכני, ללא אישור בכתב מנינו הרמן. שימוש בתצלומים, העתקת כתוב, סיפורים או רשימות בכל צורה ואופן ובכל אמצעי כפופה לקבלת אישור מהכותב או מבעלי הזכויות.

All images in Nino herman Blog except where noted, are the exclusive property of Nino Herman and are protected under international copyright laws. The images may not be reproduced, copied, transmitted or manipulated without the written permission of the author. If you wish to use any of the images in this Blog, please contact Nino Herman email: Ninoherman@gmail.com