כותרת

וְכָךְ לָקַח לִי שִׁשִּׁים שָׁנָה תְּמִימוֹת עַד שֶׁהֵבַנְתִּי, כִּי הַמַּיִם הֵם הַטּוֹב שֶׁבַּמַּשְׁקָאוֹת, וְכִי הַלֶּחֶם הוּא הַטָּעִים בַּמַאֲכָלִים, וְכִי אֵין עֵרֶך אֲמִתִּי לְאָמָּנוּת כָּלְשֶׁהִי אֶלָּא אִם תַּחְדִּיר מְעַט אשֶׁר לְלֵב הָאָדָם. / טאהא מוחמד עלי מערבית: סלמאן מצאלחה יולי 2011


יום ראשון, יולי 05, 2015

" עושה המון טוב בחדרי הלב."



ירדה תערוכת קיר אמן X9, קצרת מועד היתה , 
בווטסאפ קראנו לה 8 נשים וצלם אחד ,
קהילת אמנים קטנה שהרחיבה מעגל הכרות 
היה כיף .
היו משובים רבים מרגשים לעבודות שחלקן נמכרו .
סדרת הגשם כמו פתחה בפני מרחב גדול להמשיך ולהתפתח בו .
מניח כאן בבלוג את העבודות של קיר האמן שהוצג בחלל,לצד חברותי האומניות 
 שבועיים קצרים בהן הספקנו לקיים שיח גלריה ,לארח קהל רב וקבוצות
ובעיקר הכרות משמחת עם המקום ומקימיו אורית טוכמן ,רועי ,לירון ,ניר הרמט 
כל ביקור בגלריה מחזק את תחושת השייכות מרגע שהכרתי  "מקום לאמנות" 
 הרגישה לי כמו בית ,
כל כך שמח שאני חלק מהמקום המקסים הזה .

אתמול  שיתפנו את אורחינו והזמנו אותם 
לתמוך בקמפיין גיוס כספים קצר מועד בהדסטרט לטובת המשך קיומו 
של "מקום לאמנות" שבעצם נאבק על עתידו.
 גם בפיסבוק חברים תומכים שיתפו  ומשתפים הלאה הזמנה לתמוך 
כמו שכתב חברי אבי תל על קיר הפייסבוק שלו  :

"נינו הרמן, ממשוררי הצילום הכי יפים שיש לנו, 

קורא לאוהבי הצילום והאמנות לתמוך בקיומה של גלריה נפלאה המשמשת בית ליוצרות ויוצרים.

קל לתרום וזה עושה המון טוב בחדרי הלב.
מקליקים על הלינק ובוחרים את גובה התרומה.
אחר כך, בלילה, כשנרדמים, באים חלומות טובים ומנשקים.
תודה בשם נינו".

מוזמנים לתמוך ולשתף גם ותודה רבה לכם

באהבה נינו 











צילום : מוסי ערמון

מימין:  ניר הרמט אוצר התערוכה ,צילום:  מוסי ערמון 



מתוך "גלובס" / חגית פלג רותם / יונתן אולמן :"...מאז הוקם המקום, לפני כשנה, הוא הפך ללב ול"מורה נבוכים" של מבוך הבניינים בקריית המלאכה, בין רחוב שוקן ושדרות הר-ציון בתל-אביב. מרכז פעיל שדלתו פתוחה ואמנים נכנסים ויוצאים בו בכל שעות היום. נקודת מפגש טבעית בין האמנים לקהל הרחב.

קריית המלאכה היא שרשרת של מבני תעשייה, שאכלסו תעשיות זעירות מהסוג שהולך ונכחד בארץ. מתפרות, יבואני טקסטיל, בתי דפוס ומתקני חלקי חילוף, מפנים את מקומם בהדרגה לחללי סטודיו של אמנים, מוזיקאים, מעצבים ואולמי מופעים. במקום התפתחה בעשור האחרון קהילת אמנות שוקקת עם יותר מ-200 סטודיואים ו-13 גלריות - מסחריות ושיתופיות, עממיות ויוקרתיות.

"הקמנו את המקום על בסיס תרומות של מספר אנשים פרטיים שנתנו מימון ראשוני - לתמיכה בהקמת המקום, השיפוץ שהיה נחוץ והפעילות בשנה הראשונה", אומרת האמנית אורית טוכמן דואר, שזיהתה את ההזדמנות כשמסעדת פועלים פינתה את החלל בכניסה לבניין, בשביל המרץ 6, שבו שוכן גם הסטודיו שלה.

במקום פעילים אמנים צעירים וותיקים, האוצר והמנהל האמנותי ניר הרמט מנחה קו אוצרותי של שילוב בין-דורי של אמנים ותצוגה רחבה ודינמית, המתחלפת בקצב מהיר ומאפשרת חשיפה מירבית של אמנים רבים. בנוסף המקום מארח אמנים וקבוצות חיצוניות. האמנים החברים בעמותה משלמים 200 שקל בחודש. סכום המכסה כשליש מההוצאות החודשיות. יש גם תמיכה הדדית בין האמנים במקרה של צורך, כי לא כולם יכולים לשלם. ההוצאות הקבועות כוללות את שכר הדירה של החלל ושל המחסן, עליו נוספת ארנונה גבוהה של 7,000 שקל לחודשיים. המקום משלם משכורות מינימליות לאנשי התפעול ורוב הפעילות של האמנים וההפקה נעשית בו בהתנדבות."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח לתגובתכם!
בתיבה "הגב כ:" ביחרו באפשרות ,שם/כתובת אתר
והכניסו את שימכם.

©Copyright 2009 -Nino Herman All Rights Reserved
כל הזכויות שמורות © לנינו הרמן.
אין להעתיק או להפיץ תמונה, תמונות או קטעים מתמונה בשום צורה ובשום אמצעי, לרבות אמצעי אלקטרוני או טכני, ללא אישור בכתב מנינו הרמן. שימוש בתצלומים, העתקת כתוב, סיפורים או רשימות בכל צורה ואופן ובכל אמצעי כפופה לקבלת אישור מהכותב או מבעלי הזכויות.

All images in Nino herman Blog except where noted, are the exclusive property of Nino Herman and are protected under international copyright laws. The images may not be reproduced, copied, transmitted or manipulated without the written permission of the author. If you wish to use any of the images in this Blog, please contact Nino Herman email: Ninoherman@gmail.com