כותרת

וְכָךְ לָקַח לִי שִׁשִּׁים שָׁנָה תְּמִימוֹת עַד שֶׁהֵבַנְתִּי, כִּי הַמַּיִם הֵם הַטּוֹב שֶׁבַּמַּשְׁקָאוֹת, וְכִי הַלֶּחֶם הוּא הַטָּעִים בַּמַאֲכָלִים, וְכִי אֵין עֵרֶך אֲמִתִּי לְאָמָּנוּת כָּלְשֶׁהִי אֶלָּא אִם תַּחְדִּיר מְעַט אשֶׁר לְלֵב הָאָדָם. / טאהא מוחמד עלי מערבית: סלמאן מצאלחה יולי 2011


יום שישי, דצמבר 06, 2013

".....היה ניראה לנו כאילו מן פרידה הזויה שכזאת.. ".....

 חברים יקרים רוצים לשתף מנפלאות היקום ,
הרשת הזאת הנשמתית פועלת כל הזמן  מן הסתם הרבה לפני האינטרנט,
מניחים כאן חלק מסיפור מתגלגל מרגש מעצים.,על יאיר,חברות , זכרון, נגיעה בלב.
13 שנה אחרי תודה רבה לך מיטל יקרה
שבת שלום והרבה אהבה .

שלום, בתאריך 1 בדצמבר 2013 23:03, 
שמי מיטל ואני עשיתי קורס מפיקי וידאו עם בנך יאיר זכרונו לברכה.
מדי פעם אני חושבת עליו והיום ככה חיפשתי עליו בגוגל מה שמשום מה לא עשיתי עד עכשיו..
רציתי להגיד שיש לי מספר תמונות
שלו אם תרצה שהעביר לך
אומנם רק עשינו קורס קצר ביחד אבל יאיר נחרט בליבי כבחור יפה אדיב מצחיק ומקסים מאוד..אני זוכרת בעיקר את האדיבות ולמרות הכישרון והיופי את הצניעות שלו הראייה בגובה העניים מה שהרשים את כולנו מאוד..
אם תרצה העביר לך את התמונות .
כל טוב,
מיטל
בתאריך 6 בדצמבר 2013 09:09, 
:" היי.רק עכשיו שמתי לב שרצית לדעת למה עשיתי גוגל ובכלל..אז ככה..אנחנו הכרנו בקורס מפיקי וידאו בצבא ויאיר היה בחור יפה ומקסים בצורה יוצאת דופן ..אני זוכרת שחשבתי בהתחלה במבט ראשון שהוא בטח יהיה סנוב החבורה כי הוא גם יפה גם מוכשר וגם מגניב כזה ומהר מאוד התבדתי וכל החברה הכרנו בחור צנוע וממש מקסים..חשוב לי שתדע מספר דברים אני לא מאלו שאומרים דברים יפים על אדם רק מפני שהוא הלך מאיתנו ..ממש לא..
אבל יאיר באמת היה כזה בעיני בהכרות הקצרה בינינו מאוד חיבבתי והערכתי אותו..ואני חושבת שכולם בקורס אהבו אותו..אני לא רוצה להטעות אותך ההכרות בינינו לא היתה מעמיקה כל כך פשוט חבורה של חיילים שהעבירו קורס ביחד בכיף...מה שזכור לי זה אדם מצחיק וחברותי.
כשנגמר הקורס אני שירתי בלטרון .זה היה יום שני( משום מה אני חושבת שזה היה יומיים לפני שנהרג אבל לא בטוח) חיכיתי בתחנה מכיוון ירושלים ללטרון באזור שורש ויאיר היה ברכב בדיוק בכיוון ההפוך .הם עצרו את הרכב ויאיר שאל לאן אני נוסעת ואם אני צריכה טרמפ.
אמרתי לו שאני בדיוק נוסעת לצד השני..חיוך ביי ביי וזהו .הפעם האחרונה שהתראנו..אחכ הודיעו לי שהוא נהרג.
בלוויה התראנו כמה וכמה חברים והכי מדהים היה שכמעט בכולם הוא נתקל בדרך זו או אחרת באותו שבוע..היה ניראה לנו כאילו מן פרידה הזויה שכזאת..
יאיר היה הפגישה הראשונה שלי עם המוות והיתה לי מן תחושה שזאת לא קלישאה שאלוהים לוקח אליו את הטובים ביותר..זה היה לי קשה..אני אדם מאמין באלוהים אומנם בדרך שלי ומאז שהייתי קטנה אני אומרת תפילת שמע שעל המיטה ומבקשת משהו ואני זוכרת שבמשך תקופה ארוכה הבקשה שלי הייתה שנשמתו תהיה במקום טוב בגן העדן..לצערי לבקשה הזאת התווספו עוד כמה אנשים יקרים עם השנים.
התמונות שלו האלבום הצבא ומדי פעם אני מסתכלת..אבל תאמת שאני לא צריכה להסתכל כי אני חושבת עליו המון..אין לי הסבר כי לא היינו החברים הכי טובים..אולי זה כי הוא המפגש הראשון שלי עם מוות..עד היום אני חושבת עליו בעיקר בלילה די הרבה ואין לי הסבר.
לא יודעת למה עשיתי גוגל ולא יודעת למה עד עכשיו לא עשיתי גוגל..מוזר.
עברו הרבה שנים ויש לו מקום של כבוד בליבי כי הוא באמת היה בחור כל כך חביב לאנשים שזה הפליא אותי החביבות שלו..סליחה על האורך של המכתב..נעים לי לשתף אותך למרות שאנחנו לא מכירים ..ואגב אתם ממש דומים ואת הכשרון והחביבות הבנתי ממי הוא ירש..


מיטל :" היי..אלה התמונות..בתמונה שיאיר עם הרדיו ביד באותו יום הוא עבר בינינו החיילים והביא לנו סוכריות גומי ושאל אותנו אם אנחנו רוצים תופינים..אני זוכרת שזה הצחיק אותי שהוא השתמש במילה הזאת תופינים במקום סוכריות..בכלל הוא היה מצחיק..זכרון כזה.."


©Copyright 2009 -Nino Herman All Rights Reserved
כל הזכויות שמורות © לנינו הרמן.
אין להעתיק או להפיץ תמונה, תמונות או קטעים מתמונה בשום צורה ובשום אמצעי, לרבות אמצעי אלקטרוני או טכני, ללא אישור בכתב מנינו הרמן. שימוש בתצלומים, העתקת כתוב, סיפורים או רשימות בכל צורה ואופן ובכל אמצעי כפופה לקבלת אישור מהכותב או מבעלי הזכויות.

All images in Nino herman Blog except where noted, are the exclusive property of Nino Herman and are protected under international copyright laws. The images may not be reproduced, copied, transmitted or manipulated without the written permission of the author. If you wish to use any of the images in this Blog, please contact Nino Herman email: Ninoherman@gmail.com